بحث برانگیزترین سوال روز: چرا تاریخ دربی اعلام نمی گردد؟

به گزارش تور کیش، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر در خصوص تاریخ و نحوه برگزاری بازی های عقب افتاده پرسپولیس در لیگ برتر صحبت هایی را بیان کرد.

بحث برانگیزترین سوال روز: چرا تاریخ دربی اعلام نمی گردد؟

مهدی در خصوص سخت شدن برنامه ریزی بازی های لیگ برتر گفت: ما هفته هفتم را به سرانجام رسانده ایم و قصد داریم وارد هفته هشتم بشویم. 15 روز فاصله میان هفته اول و دوم به وجود آمد که به دلیل تعطیلات قرطنینه به وجود آمد. در طول هفته دوم تا هفته سوم فقط 4 بازی های پرسپولیس به تعویق افتاد. ما یک برنامه زمان بندی ناهمگون داشتیم که قطعا بر روی جدول تأثیرگذار است.

او در خصوص اینکه تیمی مانند استقلال 13 روز بازی انجام نمی دهد، گفت: ما از این اختلافات 5 تا 10 روزه برای برخی از تیم ها داریم. امشب به یک برنامه کلی رسیدیم و زمان بندی ما در سرانجام لیگ برای همه تیم ها همزمان خواهد بود. ملاقاتهای معوقه به تدریج به هفته های آینده منتقل می گردد و به همین ترتیب از بازی های معوقه کاسته می گردد. اما تا حد امکان سعی می کنیم بحث تداوم و توالی هفته ها را رعایت کنیم.

او ادامه داد: تمام تیم ها در فاصله 5 روز بازی می نمایند یعنی به غیر از پرسپولیس حداقل زمان بازی تیم ها 5 روز است. بخاطر پرسپولیس این تنش به جدول وارد شده ولی تیم ها در فاصله حداقل 5 روز بازی می نمایند اما برخی مواقع بالاتر از 5 روز داریم ولی سعی نموده ایم این همگنی را رعایت کنیم. جدول بازی های ما متوالی است ولی از لحاظ زمان بندی همگن نیست.

مهدی درخصوص زمان برگزاری زمان ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن گفت: پرسپولیسی ها باید به واسطه تأخیراتی که بخاطر حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته، باید همکاری کند.

وی در خصوص زمان برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی قبل از شهرآورد تهران برگزار می گردد و قاعدتا یکی دو بازی استقلال می ماند. برخی از تیم ها 4 روز استراحت می نمایند و برخی هم 6 روز استراحت می نمایند. ما این کار را انجام داده ایم تا توالی انجام بازی ها را رعایت کنیم تا تیم ها به هم برسند.

مهدی در خصوص برگزاری شهرآورد تهران نیز گفت: پرسپولیس پس از بازی با نساجی، به مصاف ذوب و آهن و سپاهان می رود و سپس شهرآورد برگزار خواهد شد. اجازه بدهید تاریخ برگزاری شهرآورد را اعلام نکنم چون ابهام کوچکی در این باره وجود دارد ولی توالی تقریبا به همینگونه است و این یک برنامه تقریبی است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در سرانجام گفت: فرآیند اصلی ما انجام بازی های معوقه پرسپولیس است. تیم هایی که با پرسپولیس بازی دارند، بازی های خود آن تیم ها در آن هفته به تأخیر می افتد و این اتفاق به ناچار اتفاق افتاده و کاری نمی گردد کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1359

به "بحث برانگیزترین سوال روز: چرا تاریخ دربی اعلام نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحث برانگیزترین سوال روز: چرا تاریخ دربی اعلام نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید