برنامه بلندمدتی برای ذوب آهن دارم

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، میودراگ رادولوویچ، عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش با تیم صنعت نفت آبادان گفت: همه بازی های ما با توجه به شرایطی که در جدول داریم سخت است و فردا نیز بازی مهمی در پیش داریم. 3 هفته از حضور من در ایران می گذرد و همچنان در حال شناخت تیم ها و بازیکنان دیگر هستم اما اعتقاد دارم که شرایط ما روز به روز بهتر می گردد.

برنامه بلندمدتی برای ذوب آهن دارم

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در 2 بازی قبل اضافه کرد: ذوب آهن رو به پیشرفت است و فردا نیز مثل همواره برای پیروزی به میدان می رویم. از شرایط تیمم رضایت دارم و خوشبختانه کاپیتان تیم نیز که به دلی مصدومیت در بازی قبلی غایب بود، اکنون به تیم برگشته و سایر اعضای تیم نیز آماده مسابقه اند.

سرمربی ذوب آهن با دعوت از طرفداران برای حضور در استادیوم بیان نمود: ما واقعاً به حمایت طرفداران احتیاج داریم و از آن ها می خواهم که به استادیوم بیایند و تیم شان را حمایت نمایند.

وی از بررسی تیم صنعت نفت گفت و ادامه داد: ما تیم حریف را به خوبی بررسی نموده ایم و شرایط این تیم آگاهی داریم. صنعت نفت آبادان 3 مهاجم خطرناک دارد و جدایی اسکوچیچ نمی تواند تاثیر زیادی در بازی این تیم داشته باشد چراکه این تیم با همان فرم و شمایل قبل بازی می نماید.

رادولوویچ پیرامون بازگشت ذوب آهن به شرایط ایده آل اضافه کرد: تغییراتی در لیست بازیکنان صورت گرفته و بازیکنان مهمی را از دست داده ایم. من زمانی به تیم آمدم که پنجره جابجایی بسته شده بود.اکنون ما فقط باید بازی به بازی پیش برویم، کوشش کنیم و صندلی خود را در تیم بهبود ببخشیم. درباره دیگر موضوعات بعداً صحبت می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه اش برای ذوب آهن اضافه کرد: برای باشگاه برنامه بلندمدتی در نظر گرفته ام اما با توجه به اینکه شرایط خوبی نداریم و برای بقا می جنگیم فعلاً باید در هر بازی 3 امتیاز و یا دست کم یک امتیاز کسب کنیم و نتیجه بگیریم و در فصل های بعد ذوب آهن را به صندلی اصلی خود بازگردانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 757

به "برنامه بلندمدتی برای ذوب آهن دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بلندمدتی برای ذوب آهن دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید