بهترین ایرلاین های دنیا کدامند؟

به گزارش تور کیش، اگر قصد سفر دارید قطعا باید به سراغ بهترین ایرلاینی بروید که از هر نظر برای شما مناسب باشد، خوب بودن یک ایرلاین علاوه بر نظم و انضباط و امکانات قطعا به هزینه های موجود نیز وابسته است به این ترتیب سعی می کنیم در این مقاله بهترین ایرلاین های داخلی و خارجی دنیا را معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که تمامی اطلاعات نوشته شده در این مقاله صحیح و استاندارد هستند. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین ایرلاین های دنیا کدامند؟

ایرلاین های مشهور جهان

بر اساس بررسی های اجرا شده این طور که مشخص است شرکت هواپیمایی امارات دارای رتبه بالایی در لیست برترین ایرلاین های جهان است. در نظر داشته باشید که هدف از برترین ایرلاین های جهان آگاه سازی مسافران به منظور تصمیم گیری بهتر است. در میان 10 لیست برتر جهان 5 ایرلاین از آسیا دیده می شود که چنین رتبه عالی و بی نظیری را دارند. اگر بخواهیم برترین ایرلاین های آسیا را نام ببریم می توانیم به خطوط هوایی سنگاپور اشاره کنیم، رتبه دوم در خصوص شرکت های هوایی کره ای است و همین طور خطوط هوایی ژاپن، تای اسمایل و گارودا ایندونزیا دارای رتبه های بعدی هستند. این برآورد بر اساس نظرات کاربران اعلام شده است.

برترین ایرلاین های ایالات متحده

حال می خواهیم لیستی از برترین ایرلاین های ایالات متحده را ارائه دهیم که رتبه های 4 و 9 را به خود اختصاص داده اند. جت بلو از برترین ایرلاین هایی است که نظم آن در تمام جهان معروفیت دارد و همین طور شرکت هوایی آلاسکا از گزینه های بسیار مشهور محسوب می شود که دارای رتبه بسیار خوبی است و در خصوص هزینه ها نیز دارای جایگاه مناسبی است.

10 ایرلاین برتر در آسیا

در این بخش لیستی ده تایی از ایرلاین های مشهور را نام برده ایم و توضیحاتی در خصوص هر یک ارائه می دهیم.

رتبه اول مربوط به شرکت هوایی سنگاپور است که بیشترین اندازه پروازهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. تنوع امکانات و شرایط در این ایرلاین بسیار زیاد است. رتبه دوم در خصوص شرکت هوایی نیوزلند است که پروازهای مستقیم آن بسیار مشهور است. رتبه سوم برای شرکت هوایی کره ای است که مشهور به Korean air است، این شرکت طرح های تخفیف بسیار عالی ارائه می دهد که می تواند برای مسافران بسیار شگفت انگیز باشد. رتبه چهارم مخصوص شرکت هوایی ژاپن می باشد که از دسته ایرلاین های لوکس و گران قیمت محسوب می شود و بیشتر سران کشور از طریق این ایرلاین پرواز می کنند.

رتبه پنج شرکت هوایی گارودا ایندونزیا است که بیشتر به صورت پروازهای غیر مستقیم فعالیت دارد. رتبه 6 و 7 به ترتیب به شرکت های هوایی آل نیپون ژاپن و اوا تایوان تعلق دارد که تنها در چند سال اخیر توانسته اند با خدمات بی نظیر خود رتبه بسیار خوبی را کسب کنند. شرکت هوایی ایژیانا کره جنوبی دارای رتبه 8 است و برترین گزینه برای سفرهای تفریحی محسوب می شود. در نهایت رتبه های 9 و 10 این لیست نیز به ترتیب به ایرلاین های تای ایرویز و کاتای پاسفیک تعلق دارد که در لاین های پروازهای خارجی فعالیت می کنند.

این طور که مشخص شده است افرادی که قصد سفرهای تفریحی و کاری دارند باید در وهله اول بدانند که کدام یک از ایرلاین ها می تواند با شرایط و بودجه شان سازگارتر باشد، به این ترتیب انتخاب بسیار آسان تر می شود. انتخاب برترین ایرلاین های جهان حق مسلم شما است. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1862

به "بهترین ایرلاین های دنیا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ایرلاین های دنیا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید