برترین روش های باز کردن قفل گوشی اندرویدی بدون داشتن پسورد

به گزارش تور کیش، یکی از مواردی که بسیاری از افراد گاهی با آن درگیر هستند، فراموش کردن رمز گوشی موبایل است. در چنین شرایطی افراد دوست دارند که با یاری گرفتن از هر روشی به سراغ باز کردن قفل گوشی خود بروند. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

برترین روش های باز کردن قفل گوشی اندرویدی بدون داشتن پسورد

بهترین روش های باز کردن رمز گوشی موبایل

اگر شما هم به باز کردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات آن فکر می کنید، این مطلب مختص به شماست. در ادامه ما چندین روش خاص را به شما معرفی می کنیم که بعضی از آن ها احتمالا روی تمامی گوشی های موبایل کار می نمایند و بعضی دیگر نیز مختص به یک برند خاص مثل هوآوی یا سامسونگ هستند.

پس بهتر است که تمامی این روش ها را مطالعه کنید و سپس بهترین موارد را وابسته به مدل و برند تلفن همراه خود امتحان کنید تا در نهایت بتوانید قفل گوشی موبایل خود را باز کنید. احتمالا در انتهای این مطلب متوجه خواهید شد که باز کردن رمز گوشی سامسونگ و گوشی های دیگر آن قدرها هم سخت نیست. اکنون بهترین روش های باز کردن قفل گوشی های موبایل عبارتند از:

1) باز کردن رمز گوشی با تماس اضطراری

این راه مختص به باز کردن قفل گوشی سامسونگ و یا گوشی های برند شیائومی است است و احتمالا اگر آن را روی گوشی های موبایل با برندهای دیگر تست کنید، نتیجه خاصی در بر نداشته باشد. پس اگر برند تلفن همراه شما نیز سامسونگ و یا شیائومی است و امکان استفاده از بخش تماس اضطراری را در آن دارید، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

1) در ابتدا شما باید صفحه تلفن همراه خود را روشن کنید و وارد بخش تماس های اضطراری شوید. برای این کار روی نماد تلفن در پایین صفحه ضربه بزنید و آن را به سمت بالا بکشید.

2) داخل صفحه شماره گیر چندین بار * (ستاره) را تایپ و سپس آن را کپی کنید.

3) شما باید این مرحله را 11 تا 12 بار تکرار کنید.

4) پس از انجام مراحل قبلی به صفحه قفل باز گشت و آیکون دوربین و نوار بالای صفحه را همزمان بکشید.

5) با انجام این کار نماد چرخ دنده تنظیمات برای شما ظاهر خواهد شد.

6) در این مرحله شما با ضربه زدن روی بخش تنظیمات می توانید قفل گوشی را باز کنید.

7) در صورتی که پیروز به باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود نشده اید، مراحل 1 تا 3 را دوباره امتحان کنید. با انجام مراحل بالا پس از فراموش کردن رمز گوشی سامسونگ دیگر به راحتی می توانید قفل آن را باز کنید و دیگر نگران هیچ چیز نباشید.

2) شکستن قفل گوشی با کد

یکی از روش های بسیار مرسوم برای باز کردن رمز، شکستن قفل گوشی با کد است. این روش روی بیشتر گوشی های موبایل اندرویدی کار می نماید و به شما نیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را تست کنید. استفاده از این روش کمی سخت است اما اگر بتوانید تمامی مراحل زیر را به درستی اجرا کنید، احتمالا بدون از دست دادن اطلاعات گوشی قفل آن را باز خواهید کرد.

نکته بسیار مهم: فقط در صورتی می توانید از این روش بهره ببرید که قابلیت USB debugging را قبلا روی گوشی خود فعال کرده و در گذشته نیز بین کامپیوتر و گوشی خود اتصال برقرار کرده باشید.

اکنون برای استفاده از این روش باید چندین مرحله را به ترتیب طی کنید که این مراحل عبارتند از:

1) در ابتدا به سراغ دانلود و نصب ADB بر روی کامپیوتر خود بروید.

2) سپس برنامه را باز کنید و تمام موارد ضروری و پیش احتیاجها را در آن فعال نمایید.

3) در این مرحله شما باید گوشی موبایل اندرویدی خود را با یاری کابل USB به رایانه وصل کنید.

4) حال یک پنجره ظاهر می گردد که شما باید دستور adb shell rm/data/system/gesture.key را در آن بنویسید.

5) روی کلید Enter ضربه بزنید.

6) در این مرحله شما باید گوشی موبایل خود را مجددا راه اندازی کنید.

7) در نهایت نیز شما به تمامی اطلاعات گوشی موبایل خود بدون استفاده از رمز قبلی خود دسترسی خواهید داشت. به همین سادگی!

3) استفاده از قابلیت Find My Device

این روش مختص باز کردن قفل گوشی هواوی است. اگر تلفن هوآوی شما با اکانت گوگل همگام سازی شده باشد، می توانید به وسیله قابلیت Find My Device رمز عبور یا الگوی صفحه نمایش آن را به راحتی باز کنید. در ابتدا مطمئن شوید که گوشی خود را به وای فای متصل کرده اید و سپس گزینه های موقعیت مکانی و Find My Device را روشن کنید.

نکات مهم:

  • این روش تمام اطلاعات موجود در تلفن همراه شما را پاک می نماید. پس اگر به فکر باز کردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات آن هستید، این روش اصلا برای شما مناسب نخواهد بود.
  • اگر موبایل هواوی خود را با اکانت گوگل همگام سازی نکرده باشید و موقعیت مکانی و بعلاوه ویژگی Find My Device را فعال نکرده باشید، این تکنیک کار نخواهد کرد.
  • دقت داشته باشید که برای انجام درست این کار به اینترنت احتیاج خواهید داشت.

حال برای استفاده از این قابلیت باید چندین مرحله را به ترتیب طی کنید که این مراحل عبارتند از:

1) در ابتدا به سراغ باز کردن Find My Device در مرورگر رایانه و یا یک تلفن همراه دیگر بروید.

2) حالا وارد حساب گوگل خود شوید.

3) مدل تلفن همراه خود را انتخاب نمایید و روی Next ضربه بزنید.

4) سپس ERASE DEVICE را فشار دهید.

5) دوباره رمز اکانت گوگل خود را وارد کنید و سپس روی Erase ضربه بزنید.

6) اکنون باز کردن قفل تلفن همراه هوآوی شما پیروزیت آمیز خواهد بود و دوباره می توانید از گوشی موبایل خود (بدون اطلاعات قبلی موجود در تلفن همراه) بهره ببرید.

شکستن قفل انواع رمز و الگو، راحت تر از همواره

در حقیقت روش های بسیار زیادی برای باز کردن قفل گوشی وجود دارد که بعضی از آن ها اصلا کاربردی نیستند و یا به قدری سخت هستند که عموم مردم نمی توانند از آن ها استفاده نمایند. در عین حال بعضی از اپلیکیشن ها به نام رمزشکن یا قفل شکن وجود دارند که به نوعی کاربردی نیستند و یا هدف آن ها دسترسی به اطلاعات تلفن همراه شماست و ما استفاده از چنین برنامه هایی را اصلا پیشنهاد نمی کنیم. به همین دلیل در این مطلب به فقط 3 روش کاربردی برای انجام این کار پرداختیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2223

به "برترین روش های باز کردن قفل گوشی اندرویدی بدون داشتن پسورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین روش های باز کردن قفل گوشی اندرویدی بدون داشتن پسورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید