تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 1036 نفر رسید

به گزارش تور کیش، بر اساس جدید آمار، تعداد افراد آلوده به عفونت ویروس کرونا در روسیه به 1036 رسید، دو بیمار دیگر جان خود را از دست داده و تعداد مبتلایان در شهر مسکو نیز به 703 نفر است.

تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 1036 نفر رسید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز (آدینه) بیان کرد که با گذشته یک روز تعداد افراد آلوده به عفونت ویروس کرونا در این کشور از 840 به 1.036 افزایش یافته است.

در مسکو تعداد افراد مبتلا به 703 نفر رسیده است. ضمن اینکه در پایتخت ، یک بیمار دیگر در اثر بیماری ناشی از ویروس کرونا درگذشت که در مجموع تا به امروز سه نفر در نتیجه این عفونت جان باخته اند.

در عین حال تعداد بیماران بهبود یافته نیز به 45 نفر افزایش یافته و هفت نفر دیگر نیز طی 24 ساعت گذشته از بیمارستان مرخص شدند.

تعداد مناطق فدراسیون روسیه که در آن موارد عفونت با کورو ویروس مشاهده شده است از 56 منطقه به 58 افزایش یافته است.

روسیه بطور کامل پروازهای بین المللی خود را متوقف نموده است

شورای هماهنگی مقابله با ویروس کرونا زیر نظر دولت فدراسیون روسیه بیان کرد که با توجه به تسریع در گسترش عفونت ویروس کرونا در 170 کشور دنیا، از جمله روسیه، این کشور از تاریخ 27 مارس (8 فروردین ماه) کلیه سرویس های هوایی بین المللی خود را به طور کامل متوقف نموده و شرکت های حمل نماینده هوایی فقط اجازه دارند پروازهای محدودی برای بازگرداندن شهروندان روسی از سایر کشورها به میهن انجام دهند.

ممنوعیت پروازهای بین المللی از روسیه به خارج از کشور یا بالعکس در مورد حمل بار ، بسته های پستی ، کالاهای بهداشتی و بشردوستانه صدق نمی کند.

امکان تمدید هفته بدون کار در روسیه در صرت ضرورت

شهرداری پایتخت بیان کرد که مقامات مسکو با توجه به شرایط گسترش شیوع بیماری کرونا، در انتها هفته آینده تصمیم خواهند گرفت که روزهای تعطیل اجباری (هفته بدون کار) اعلام شده را تمدید نمایند یا خیر.

پیش از این، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهوری روسیه ، یک هفته غیر کاری را از روز دوشنبه، 30 مارس (11 فروردین ماه) بیان کرد. در این مدت ، شهروندان موظفند مقررات ماندن در منزل را رعایت نمایند تا سرعت انتشار ویروس کرونا در کشور کند گردد.

فقط کارمندان بنگاه های مالی که به طور مداوم فعالیت می نمایند ، مؤسسات پزشکی و داروخانه ها ، و همچنین سازمان هایی که در مواقع اضطراری باید به انجام وظیفه پرداخته و همچنین مراکزی که تامین نماینده غذا و کالاهای اساسی مردم هستند ، به کار خود ادامه خواهند داد.

همچنین پس از حکم رئیس جمهور ولادیمیر پوتین درباره تشدید اقدامات برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تمامی نمایندگی های فروش خودرو در روسیه ، از هر مارک آن، از تاریخ 28 مارس (نهم فروردین ماه) تعطیل خواهد بود. در کل ، حدود 3.5 هزار نمایندگی اتومبیل در روسیه وجود دارد که حدود 300 هزار کارمند در فعالیت آنها مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 858

به "تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 1036 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 1036 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید