تور روسیه: پوتین فرمان تعطیلی سراسری در روسیه را صادر کرد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دستور تعطیلی یک هفته ای در این کشور را صادر کرد.

تور روسیه: پوتین فرمان تعطیلی سراسری در روسیه را صادر کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دستور تعطیلی روسیه از سوی پوتین در روز چهارشنبه به علت شدت گرفتن آمار تلفات ناشی از کرونا اعلام شده است.

در همین ارتباط، پوتین با امضای فرمانی از 30 اکتبر تا 7 نوامبر را تعطیل سراسری خاطرنشان کرد.

این فرمان، بدنبال پیشنهاد کابینه دولتی روسیه به رئیس جمهور این کشور صورت گرفت و پوتین گفت: مهار موج تازه شیوع کرونا بسیار مهم است.

فرمان تعطیلی سراسری روسیه با حفظ حقوق کامل کارکنان مراکز و ادارات تعطیل شده اعلام شده، هرچند به مقام های منطقه و محلی اختیارات برای مشخص حضور کارمندان برای مشاغل ضروری داده شده است.

سازمان دنیای بهداشت روز گذشته اعلام نموده بود که قاره اروپا هفته گذشته با رشد هفت درصدی در شناسایی موارد تازه ابتلاء به ویروس کرونا تنها منطقه ای بود که افزایش شمار موردهای ابتلاء به این ویروس را تجربه کرد.

در ارزیابی هفتگی سازمان دنیای بهداشت از شرایط شیوع بیماری همه گیر کووید 19 در سطح دنیا آمده است که دو میلیون و 700 هزار مورد تازه ابتلاء به ویروس کرونا طی هفته گذشته شناسایی شد. بنا به همین گزارش بیش از 46 هزار نفر نیز هفته گذشته بر اثر ابتلاء به کووید 19 جان باختند.

کشورهای انگلیس، روسیه و ترکیه بیشترین موارد ابتلاء به کووید 19 در اروپا را داشتند. این برای سومین هفته پیاپی است که اروپا با افزایش موارد ابتلاء به ویروس کرونا روبرو است. روسیه با ثبت بیش از 225 هزار مرگ بر اثر ابتلاء به کووید 19 بیشترین قربانی را بر اثر همه گیری این بیماری در اروپا داشته است. مقامات روسیه به علت نگرانی شهروندان از اثرات جانبی واکسن کرونا برای واکسینه کردن جمعیت این کشور با مشکل روبرو شده اند. تا به امروز تنها 32 درصد از جمعیت روسیه به طور کامل در برابر کووید 19 واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1837

به "تور روسیه: پوتین فرمان تعطیلی سراسری در روسیه را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: پوتین فرمان تعطیلی سراسری در روسیه را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید