توقف صدرنشین در خانه، جابجایی دو تیم انتهای جدول

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم از سی و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان سرانجام هفته جاری با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. دیدارهای این هفته روز پنج شنبه چهارم بهمن ماه با برگزاری دو دیدار شروع شد.

توقف صدرنشین در خانه، جابجایی دو تیم انتهای جدول

در دیدارهای این روز، تیم نفت و گاز گچساران در خانه خود برابر تیم فرازبام خائیز دهدشت مغلوب شد تا همچنان در قعر جدول لیگ باقی بماند. تیم هیات هندبال نجف آباد اصفهان نیز در خانه برابر مهمان خود صنعت مس کرمان مغلوب شد.

روز آدینه پنجم بهمن ماه هم دو دیدار برگزار گردید. تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به سبزوار سفر کرد و توانست در یک بازی خارج از خانه به دو امتیاز پیروزی دست یابد. تیم زاگرس اسلام آباد غرب صدرنشین لیگ هم میزبان تیم نیروی زمینی کازرون بود. تیم زاگرس در خاتمه این بازی به نتیجه تساوی رضایت داد و در خانه برابر نیروی زمینی متوقف شد.

نتایج دیدارهای این هفته از لیگ برتر هندبال مردان به این ترتیب است:

پنجشنبه 4 بهمن ماه: * نفت و گاز گچساران 25 - فرازبام خائیز دهدشت 28 * هیات نجف آباد اصفهان 17- صنعت مس کرمان 24

آدینه 5 بهمن ماه: * سربداران سبزوار 25 - فولاد مبارکه سپاهان 28 * زاگرس اسلام آباد 25 - نیروی زمینی کازرون 25

* تیم ذوب آهن در این هفته با قرعه استراحت روبرو بود.

در خاتمه این هفته، تیم زاگرس اسلام آباد غرب با وجود کسب نتیجه تساوی باز هم در صدر جدول لیگ باقی ماند. تیم فولاد دوم و نیروی زمینی کازرون در رده های دوم و سوم قرار دارند. در این هفته رده بندی لیگ تغییر خاصی نکرد و تنها جای دو تیم انتهای جدول با لحاظ کردن گلهای خورده و زده جابجا شد.

رده بندی لیگ سی و یکم هندبال تا این هفته نیز به این توضیح است:

1- زاگرس اسلام آباد با 21 امتیاز (12بازی) 2- فولاد مبارکه سپاهان با 19 امتیاز (11بازی) 3- نیروی زمینی کازرون با 16 امتیاز (12بازی) 4- فراز بام خائیز دهدشت با 15 امتیاز (11بازی) 5- صنعت مس کرمان با 13 امتیاز (12بازی) 6- ذوب آهن اصفهان با 10 امتیاز (11بازی) 7- سربدران سبزوار با 4 امتیاز(11بازی) 8- هیات نجف آباد با 3 امتیاز (12بازی) 9- نفت و گاز گچساران با 3 امتیاز(12بازی)

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 125

به "توقف صدرنشین در خانه، جابجایی دو تیم انتهای جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف صدرنشین در خانه، جابجایی دو تیم انتهای جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید