جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران، شمال مسدود شد

به گزارش تور کیش، مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از مسدود شدن محور های هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال به علت ریزش بهمن و کولاک اطلاع داد.

جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران، شمال مسدود شد

به گزارش تسنیم، غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل بحران سازمان راهداری با اشاره به بارش برف از شب گذشته در بعضی منطقه ها کشور، اظهار کرد: با توجه به بارش هایی که از دیشب در جنوب، جنوب غرب و بخشی از محور های شمالی شروع شده، تعدادی از محور های شریانی و غیرشریانی کشور مسدود شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس محور های شریانی آزادراه تهران-شمال، جاده چالوس و هراز به علت ریزش بهمن و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شده اند.

وی اضافه نمود: هر زمان که این محور ها شرایط ایمن تردد وسایل نقلیه را داشته باشند، راهداری نسبت به آن اطلاع رسانی خواهد نمود.

مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با تاکید بر عدم انجام سفر های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: 1150 پایگاه راهداری در سراسر کشور، 9600 دستگاه ماشین آلات و 1200 نفر از همکاران راهدار در حال برف روبی سطح جاده ها هستند.

بهرامی نیا اعلام کرد: از هموطنان می خواهیم در صورتیکه قصد سفر های ضروری را دارند با تلفن گویای 141 تماس گرفته و از آخرین شرایط محوری که می خواهند در آن تردد داشته باشند، آگاه شوند.

وی تاکید نمود: هموطنان درهنگام سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، سایر ملزومات را همراه داشته و از سالم بودن وسیله نقلیه و بخاری آن مطمئن باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2169

به "جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران، شمال مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران، شمال مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید