جنرال موتورز 350 شغل را در تایلند حذف کرد

به گزارش تور کیش، جنرال موتورز حدود 350 شغل را از عملیاتهای شعبه تایلند خود حذف نموده است که 15 درصد نیروی کار آن را در دو کارخانه این خودروسازی آمریکایی در تایلند تحت تاثیر قرار می دهد.

جنرال موتورز 350 شغل را در تایلند حذف کرد

با تور ویژه کریسمس تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جنرال موتورز حدود 350 شغل را از عملیاتهای شعبه تایلند خود حذف نموده است که 15 درصد نیروی کار آن را در دو کارخانه این خودروسازی آمریکایی در تایلند تحت تاثیر قرار می دهد.

تایلند یک قطب بزرگ فراوریی در بازار خودروی جنوب شرق آسیا است.این تصمیم جنرال موتورز بیش از 350 کارمند و پیمانکار را در تایلند تحت تاثیر قرار می دهد.

جنرال موتورز این رقم را تایید ننموده ولی گفت که ضروری است عملیات های خود راتنظیم کند.

این خودروساز آمریکایی طی بیانیه ای گفت:ما هرگونه اقدام لازم را برای حمایت از کارگرانی که کار خود را از دست داده اند انجام می دهیم.

هیچ تغییری در کار ما در تایلند صورت نگرفته است . ما همچنان به ساخت و فروش کامیون، SUV و موتور برای تایلند و کل جهان ادامه می دهیم.

این شرکت حدود 1900 کارگر در تایلند دارد که در یک کارخانه مونتاژ خودرو با ظرفیت فراوری سالانه 180 هزار واحد کار مینمایند.

تایلند یک فراورینماینده منطقه ای خودرو و یک پایگاه صادرات برای خودروسازان برتر جهان مثل تویوتا، هوندا و هارلی است.

صنعت خودروسازی حدود 10 درصد اقتصاد تایلند را تشکیل می دهد و در زمان کاهش صادرات، یکی از محرک های رشد در این کشور بوده است.

فروش خودرو در داخل تایلند در ماه جولای 1.1 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

جنرال موتورز یک کارخانه مونتاژ خودرو و یک کارخانه فراوری موتور و رانشگر خودرو در رایونگ، استانی در شرق تایلند دارد.کارخانه مونتاژ آن فعالیتش را در سال 2000 و کارخانه دیگر در 2011 شروع کرد.

این کارخانه ها در تایلند تحت نام شورلت و هولدن برای بازار داخلی و صادرات خودرو فراوری می نمایند.

139

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 654

به "جنرال موتورز 350 شغل را در تایلند حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنرال موتورز 350 شغل را در تایلند حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید