خبرنگاران تیراندازی در ملکشاهی ایلام 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش تور کیش، ایلام - خبرنگاران - جانشین انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی اطلاع داد و گفت: در این حادثه 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت مجروح شد.

خبرنگاران تیراندازی در ملکشاهی ایلام 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب عزیززاده گفت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی نهاده شد.

وی اضافه نمود: با حضور عوامل پلیس در محل حادثه معین شد در شهرستان ملکشاهی فردی به دنبال درگیری روز گذشته و اختلافات کاری و درگیری لفظی با شخصی دیگر اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به طرف او ، همسر و فرزند خردسالش نموده است.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: در این تیراندازی یک نفر از اعضای خانواده به علت شدت جراحات وارده فوت و 2 نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

سرهنگ عزیززاده ادامه داد: با حضور به موقع عوامل اورژانس مصدومان جهت مداوا به مراکز دروانی منتقل و جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه یکی از مصدومان حادثه که دختری 9 ساله است نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نموده است، توضیح داد: کوشش برای دستگیری ضارب توسط پلیس ادامه دارد و تحقیقات تکمیلی در مورد این حادثه در جریان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1476

به "خبرنگاران تیراندازی در ملکشاهی ایلام 2 کشته بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیراندازی در ملکشاهی ایلام 2 کشته بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید