خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت

به گزارش تور کیش، اصفهان- خبرنگاران- علی طاهری رییس هیات فوتبال اصفهان شد، شهرآورد نصف دنیا هفته چهاردهم لیگ برگزار می گردد و تیم فوتبال سپاهان در دیداری محبت آمیز ذوب آهن را شکست داد از مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت

اولویت بندی رشته های مدال آور المپیک در اصفهان لازم است

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: اولویت بندی رشته ها در این استان برای کسب سهمیه و مدال های بیشتر در المپیک و پارالمپیک های آینده لازم است.

حسین زیبایی اظهارداشت: افزایش حضور ورزشکاران اصفهانی در میدان های بین المللی بویژه المپیک های 2024 تا 2032 مستلزم شناخت دقیق ظرفیت ها، قابلیت ها، تعداد ورزشکاران و کمبودهای موجود است که بر همین اساس این نهاد اولویت بندی و حمایت بیشتر از رشته های المپیکی را در دستور کار دارد.

وی توضیح داد: آنالیز 15 رشته المپیکی و پارالمپیکی در اصفهان در حال اجرا است تا درباره کاستی ها و چالش ها و توانمندی ها و استعدادهای ورزشکاران به جمع بندی برسیم تا بر اساس آن تصمیمات درست اتخاذ گردد.

خانه های جوان محور هم افزایی و خلاقیت سمن ها شد

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: احداث خانه های جوان در شهرها محور هم افزایی، نوآوری و خلاقیت سازمان های مردم نهاد جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی این قشر شده است.

سید محمد طباطبایی در نشست با روسای کمسیون های تخصصی سازمان های مردم نهاد جوانان در سرای ورزشکاران استان اضافه نمود: با راه اندازی خانه های جوان علاوه بر افزایش سرانه فرهنگی و اوقات فراغت این گروه سنی، زمینه برای گردهمایی و تعامل بین تشکل های مردم نهاد برای تصمیم سازی و پاسخ به چالش های اجتماعی فراهم شده است.

ی اعلام کرد: ظرفبت های زیادی در سمن های جوانان اصفهان نهفته که با تعامل و هم افزایی بین آن ها در قالب کمسیون های تخصصی، مجمع استانی و ملی سازمان های مردم نهاد جوانان سرعت حرکت و کیفیت عملکرد آن ها افزایش می یابد.

مهاجم سابق فوتبال سپاهان سبزپوش شد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ابوالفضل بابادی مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان با امضای قراردادی پیرهن سبز این تیم را پوشید.

علی شجاعی اضافه نمود: این بازیکن سرعتی و خوش تکنیک که محصول آموزشگاه ذوب آهن اصفهان است پس از 2 فصل جدایی با قراردادی سه ساله به این تیم پیوست.

وی اظهارداشت: بابادی عکاشه در فصل گذشته گل صعود آلومینیوم اراک را برای صعود به لیگ بر ترفوتبال ایران به ثمر رساند.

تیم فوتبال ذوب آهن 2 ملاقات تدارکاتی برگزار می نماید

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هفته چهارم آماده سازی تیم فوتبال ذوب آهن برای حضور در لیگ برتر در هفته جاری با 2 ملاقات تدارکاتی پیگیری می گردد.

علی دادفر اضافه نمود: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه فرایند آماده سازی خود هفته چهارم تمرینات خود را پس از اردوی آماده سازی تهران در اصفهان در حال اجرا است.

وی گفت: عصر امروز و در ادامه بازی های تدارکاتی خود در استادیوم نقش دنیا به مصاف تیم همشهری خود فولاد مبارکه سپاهان رفت.

تیم فوتبال سپاهان در ملاقاتی محبت آمیز ذوب آهن را شکست داد

تیم فوتبال سپاهان روز دوشنبه در ملاقاتی محبت آمیز همشهری خود ذوب آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

عصر امروز 2 تیم سپاهان و ذوب آهن اصفهان در ملاقات تدارکاتی در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم رفتند که طلایی پوشان توانستند در یک بازی برتر پیروز میدان شوند.

در این ملاقات تیم فوتبال سپاهان در نیمه اول توسط کئورگ ولیسیانی از روی نقطه پنالتی پیروز به باز کردن دروازه تیم ذوب آهن شد و توانست این ملاقات را با پیروزیت به سرانجام برساند.

شهرآورد نصف دنیا هفته چهاردهم لیگ برگزار می گردد

شهرآورد اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان در بیستمین دوره لیگ برتر در هفته چهاردهم برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه کشی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر انجام شد و طبق قرعه کشی صورت گرفته، شهرآورد اصفهان در دور رفت در هفته چهاردهم لیگ برتر در بیستمین دوره برگزار خواهد شد.

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم های ذوب آهن و پیشکسوت پرسپولیس و خسرو حیدری بازیکن سال های گذشته سپاهان و استقلال، قرعه کشی لیگ برتر را انجام دادند.

علی طاهری رییس هیات فوتبال اصفهان شد

علی طاهری با کسب 28 رای در مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید هیات فوتبال استان اصفهان انتخاب شد.

این انتخابات روز سه شنبه با 45 عضو مجمع و با یک نفر غایب برگزار گردید و پس از طاهری، امیر مسعود هراتیان رییس سابق12 رای، علیرضا دنیاشاهی 4 رای و عباسعلی اخوان یک رای کسب کردند.

محمد مجیری و شهریار خان احمدی در این انتخابات پیروز به کسب رای نشدند.

سرپرست فدراسیون فوتبال: در اصلاح اساسنامه منتظر اعلام فیفا هستیم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در موضوع اصلاح اساسنامه این فدراسیون منتظر اعلام فدراسیون دنیای فوتبال(فیفا) هستیم.

حیدر بهافرایند پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اصفهان در جمع خبرنگاران استان اضافه نمود: مسائل اساسنامه فدراسیون رفع شده و با توجه به اینکه فیفا بالادست فدراسیون فوتبال کشورمان است باید نظر نهایی و قطعی را اعلام کند.

وی ادامه داد: پیگیری های لازم در این ارتباط انجام خواهد شد و پس از تایید قادر خواهیم بود مجمع انتخاباتی فدراسیون را برگزار کنیم.

مجمع انتخابات هیات های ورزشی اصفهان بدون مهندسی برگزار می گردد

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی در این استان بدون هیچ مهندسی برگزار می گردد.

سیدمحمد طباطبایی در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اضافه نمود: تمامی مجامع انتخاباتی در استان بر اساس آرا پیش می رود و رؤسا با رای های ماخوذه اعضای مجمع انتخاب می شوند.

وی افزود: رؤسای منتخب هیات های ورزشی از جمله فوتبال پس از کسب آرا مورداحتیاج از حمایت این اداره کل و فدراسیون مربوطه برخوردار خواهند شد و امیدواریم با هم افزایی و تعامل زمینه ارتقای آن رشته ورزشی را فراهم نمایند.

تیم فوتبال ذوب آهن 2 بازیکن جدید جذب کرد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: علی دشتی و عرفان پورافراز با امضای قراردادی به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوستند.

علی شجاعی اضافه نمود: علی دشتی و عرفان پورافراز به ترتیب هر کدام با قرادادهای 2 ساله و سه ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوستند.

وی اعلام کرد: علی دشتی سابقه حضور در تیم های پیکان، پارس جنوبی ، سایپا و استقلال تهران و عرفان پورافراز پیش از این در تیم های استقلال، بادران، ملوان انزلی، نود ارومیه، پیکان و نفت مسجد سلیمان توپ زده است.

اصفهان احتیاجمند استعدادیابی و پرورش اصولی بازیکنان فوتبال است

رییس هیات فوتبال اصفهان گفت: این استان به استعدادیابی اصولی و پرورش بازیکنان حرفه ای که در سطح ملی و باشگاهی مطرح شوند، احتیاج دارد.

علی طاهری اضافه نمود: فعالیت های زیربنایی با موضوع استعدادیابی و تربیت بازیکنان از جمله برنامه های اصلی این هیات برای چهار سال آینده است و بر همین اساس سعی داریم طرح های مختلف شناسایی چهره های مستعد و قابل را از سنین پایه شروع کنیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح های آموزشی در طول سال ادامه داد: بطور معمول دوره های استعدادیابی بازیکنان و آموزش فوتبال که از آن به عنوان مدارس فوتبال یاد می گردد مختص فصل تابستان است و پس از آن بازیکنان برنامه ای ندارند و این برای فوتبال مضر است بنابراین باید سعی کنیم در ماه و فصول مختلف از بازیکنانی که بعنوان مستعد انتخاب می شوند حمایت کنیم.

تیم فوتبال ذوب آهن به مصاف آلومینیوم اراک می رود

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه فرایند آماده سازی خود برای حضور در لیگ برتر فردا شنبه به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می رود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اضافه نمود: صبح امروز بازیکنان تیم تمرین خوب و با نشاطی را در استادیوم ملت پشت سرگذاشتند و بعد از ظهر اصفهان را به مقصد اراک برای ملاقاتمحبت آمیز با تیم آلومینیوم این شهر ترک کردند.

علی شجاعی اضافه نمود: ملاقات تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن روز شنبه از ساعت 15 در استادیوم امام خمینی اراک برگزار می گردد که امیدوارم در این ملاقات پیروز ظاهر شویم.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1220

به "خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید