خبرنگاران 1.7 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان هلیلان اختصاص یافت

به گزارش تور کیش، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یک میلیارد و 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهرستان تازه تاسیس هلیلان اختصاص یافت.

خبرنگاران 1.7 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان هلیلان اختصاص یافت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان گفت: شهرستان هلیلان به دلیل نوپا بودن و نداشتن بیمارستان مجهز نیازمند توجه بیشتری است که امیدواریم این تجهیزات بتواند در راستای خدمات رسانی به شهروندان هلیلانی مسائل این حوزه را کاهش دهد.

وی اضافه کرد: این تجهیزات شامل دستگاه الکتروشوک به ارزش یک میلیارد ریال، الکتروکاردیوگراف به ارزش 200 میلیون ریال، تخت سه شکن با تمام متعلقات به ارزش 200 میلیون ریال و 2 عدد مانیتور علائم حیاتی هر کدام به ارزش 150 میلیون ریال است.

دکتر کریمیان یادآور شد: این شهرستان به واسطه نوپا بودن نیازمند عنایت ویژه مسوولان دانشگاه است که این امر محقق شده و اختصاص این تجهیزات قدم کوچکی در راستای خدمت رسانی به مردم هلیلان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این تجهیزات روز گذشته به شبکه بهداشت و درمان تازه تاسیس شهرستان هلیلان به واسطه دوری از مرکز، محرومیت و عدم وجود بیمارستان در این منطقه منتقل شدند.

شهرستان هلیلان به مرکزیت شهر توحید در 90 کیلومتری ایلام قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1014

به "خبرنگاران 1.7 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان هلیلان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1.7 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان هلیلان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید