خدمات مشاوره ای دانشگاه علامه به تمام دانشجویان کشور ارائه می شود ، پوشش 4 هزار دانشجو در اولین مرحله خبرنگاران

به گزارش تور کیش، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خدمات مشاوره ای دانشگاه علامه به دانشجویان سراسر کشور در سال جدید ارائه می شود.

خدمات مشاوره ای دانشگاه علامه به تمام دانشجویان کشور ارائه می شود ، پوشش 4 هزار دانشجو در اولین مرحله خبرنگاران

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص خدمات مشاوره ای گفت: از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد مشاوره های دانشگاه به صورت آنلاین برگزار گشت. این مشاوره ها را گسترش دادیم و برای مهرماه نه تنها خدمات مشاوره برای دانشجویان علامه بلکه سایر دانشگاه ها را نیز پوشش خواهیم داد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این با خانواده های دانشجویان در ارتباط بودیم و طرح نظر سنجی از این خانواده ها را انجام دادیم که با استقبال خوبی روبرو شد. طرح دوم آن نیز در دست اجرا است که برای دانشگاه علامه اجرایی حدود 4 هزار نفر در آن شرکت کردند که طرح پایش را انجام دادیم.

لطیفی اضافه کرد: ورودی ها جدید که 4 هزار نفر بودند تحت پوشش کامل مشاوره و پایش قرار گرفتند. دانشجویان بر اساس استاندارد هایی که وجود دارد مشاوره به آن ها ارائه می شود که مشاوره تحصیلی و مشاوره شغلی بسیار مهم است که دانشجویان را بتوانیم به بازار کار معرفی کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه اضافه کرد: دانشجویانی که در شهرستان ها هستند به صورت تلفنی و آنلاین خدمات مشاوره ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1508

به "خدمات مشاوره ای دانشگاه علامه به تمام دانشجویان کشور ارائه می شود ، پوشش 4 هزار دانشجو در اولین مرحله خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات مشاوره ای دانشگاه علامه به تمام دانشجویان کشور ارائه می شود ، پوشش 4 هزار دانشجو در اولین مرحله خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید