عایدی میلیونی مرجانه گلچین لو رفت ! ، عشوه های خانم بازیگر جلوی دوربین

به گزارش تور کیش، مرجانه گلچین این روزها تبدیل به یکی از معروف های پر حاشیه شده که یا با رفتار و یا با پوشش و تبلیغات زیادش جنجال آفرین می گردد.

عایدی میلیونی مرجانه گلچین لو رفت ! ، عشوه های خانم بازیگر جلوی دوربین

کمال هم نشینی مرجانه گلچین با قِرتیا و اِفاده های ناتموم؛ پدیکور و پای لخت چی میگه! + فیلم

مرجانه گلچین همسر سابق یکی از کارگردان های مشهور ایرانی است. مرجانه گلچین سلبریتی معروف و با سابقه تلویزیون است. مرجانه گلچین بیشتر در سریال ها حضور داشته تا سینما و به همین علت هم مخاطب خاطرات زیادی با نقش های طنز و بامزه او داشته است. مرجانه گلچین از بازیگران کم حاشیه ایرانی است. عکس هایی از مرجانه گلچین با مانتوهای رنگارنگ و تیپ های خاص ببینید.

مرجانه گلچین بر خلاف تصور همه و برعکس نقش هایی که داشت، در واقعیت بسیاااار قرتی و پر آرایش می باشد و در مهمانی های سلبریتی های قرتیه هم تیپ خودش هم شرکت دارد. اما خانم بازیگر در چند وقت اخیر انقدری پر حاشیه شده که هر چند روز موردی ازش دیده میشه و سر زبونا میوفته.

در ادامه یکی از همین موارد جنجالی را مشاهده می کنید که مرجانه گلچین و نعیمه نظان دوست حسابی بزک نموده هستند و لباس جذب و روشن او مورد انتقاد کاربران نهاده شد.

از این ها که بگذریم مرجانه گلچین در اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و البته خانم بازیگر خیلی هم به فتوشاپ و میکاپ و قرتی بازی علاقه مند است.

البته که خانم مرجانه گلچین نیز مثل خیلی از همکارانش خیلی خیلی هم اهل تبلیغات و رفت و امد به مزون های شیک و گرونه! این مزون ها با دعوت از سلبریتی ها پیج و کارشونو کلی میکشن بالا ببه خصوص مانتو های سنگ دورزی شده و خفن که احتیاج بیشتری به تبلیغ برای فروش دارن و کیا بهتر از خانم های بازیگر معروف که علاقه مند به این موارد هستند!

در مقابل بریا این حضور و به به و چه چه کردن از لباسا مبالغ بسیار بالایی دریافت می نمایند که خب هر جور حساب کنین براشون میصرفه که هیچ تازه با خلق و خوی قرتیشونم همخونی داره. اما مثلا بازیگرانی مثل لیلا حاتمی هیچ گاه اینجور جاها دیده نمیشن!

کمال هم نشینی با قرتیا و افاده های ناتموم

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا نهاده شد و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

پدیکور مرجانه گلچین در سالن

اما در راستای همون تبلیغاتت باید بگیم که خانم خانما به تازگی دو استوری گذاشت که در حال پدیکور می باشد و با پاهایی برهنه خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش نموده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

منبع : شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1958

به "عایدی میلیونی مرجانه گلچین لو رفت ! ، عشوه های خانم بازیگر جلوی دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی میلیونی مرجانه گلچین لو رفت ! ، عشوه های خانم بازیگر جلوی دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید