دوچرخه برقی سریال 1 در راه است

به گزارش تور کیش، اولین دوچرخه برقی شرکت مشهور هارلی-دیویدسون موسوم به سریال 1 در ماه مارس سال 2021 وارد بازار می شود.

دوچرخه برقی سریال 1 در راه است

اولین ورود شرکت هارلی دیویدسون به بازار دوچرخه های برقی با دوچرخه برقی Serial 1 محقق شده و قرار است در ماه مارس 2021 به بازار عرضه شود.

دوچرخه سریال 1 دارای لاستیک های قطور سفید، قاب و بدنه مشکی نسبتاً ظریف، زین چرمی قهوه ای، لوگوهای قابل درخشش و یک زنجیر است که مانند همه دوچرخه ها از پدال تا چرخ عقب کشیده شده است.

این دوچرخه برقی جدید از شرکت سریال 1 سایکل برآمده است که یک زیرشاخه از شرکت هارلی-دیویدسون است و از یک برنامه تحقیق و توسعه داخلی زاییده شده است.

پروژه ساخت این دوچرخه توسط جیسون هانتسمن رئیس شرکت هارلی دیویدسون، بن لوند معاون رئیس این شرکت و تعدادی دیگر از پیشکسوتان این شرکت هدایت می شود.

در نشست سالانه فروشندگان این شرکت در اوت 2019 بود که با نمایش سه نمونه اولیه معین شد که هارلی دیویدسون در حال کار بر روی دوچرخه های برقی است.

در مورد قیمت سریال 1 هنوز هیچ اشاره ای نشده است، اما احتمالاً چند هزار دلاری قیمت داشته باشد.

هارلی دیویدسون انتظار دارد که بازار دوچرخه های برقی طی سال های آینده رشد چشمگیری داشته باشد، چرا که در همین سال 2019 بیش از 15 میلیارد دلار ارزش داشته است.

در وبسایت این شرکت برای عرضه سریال 1 شمارش معکوس گذاشته شده است که در تاریخ 16 نوامبر 2021 به سرانجام می رسد و احتمالاً از آن تاریخ، پیش خرید و قیمتگذاری انجام خواهد شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1249

به "دوچرخه برقی سریال 1 در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه برقی سریال 1 در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید