رم برد و جایگاهش را در رده سوم تثبیت کرد

به گزارش تور کیش، با پیروزی خارج از خانه تیم فوتبال رم در خانه اودینزه، بیست و نهمین هفته از رقابت های سری A ایتالیا پیگیری شد.

رم برد و جایگاهش را در رده سوم تثبیت کرد

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) چهار بازی همزمان برگزار گردید که در مهمترین آنها، رم در خانه اودینزه با نتیجه 2 بر یک به فزونی رسید و صندلی خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد.

گل نخست این بازی را ادین ژکو در دقیقه 15 و گل دوم را آلساندرو فلورنزی در دقیقه 75 به ثمر رساند. برونو فرناندس هم در دقیقه 85 تنها گل میزبان را زد.

به این ترتیب هفدهمین برد این فصل جالوروسی در سری A به ثبت رسید تا این تیم 59 امتیازی گردد و فاصله خود را با ناپولی رده دومی، تیمی که امشب میهمان پالرمو است، به دو امتیاز کاهش دهد.

در دیگر بازی مهم امشب فیورنتینا برابر میهمانش هلاس ورونا با تساوی یک بر یک متوقف شد. گل نخست این بازی را در دقیقه 40 مائورو زاراته برای فیورنتینا به ثمر رساند. اروس پیسانو هم در دقیقه 87 گل تساوی را برای هلاس ورونا زد. با این نتیجه فیورنتینا با 54 امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

در سایر بازی های امشب کارپی در خانه برابر فروزینونه با نتیجه 2 بر یک به فزونی رسید و جنوا میهمانش تورینو را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

هفته بیست و نهم سری A، امشب با دو بازی همزمان از ساعت 23:15 به خاتمه می رسد که در یکی از آنها لاتزیو میزبان آتالانتا است و در بازی دیگر ناپولی به خانه پالرمو می رود.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس 67 امتیاز، ناپولی 61 امتیازی و رم 59 امتیازی اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 645

به "رم برد و جایگاهش را در رده سوم تثبیت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم برد و جایگاهش را در رده سوم تثبیت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید