رنگ مدال را سطح مسابقات معین می نماید

به گزارش تور کیش، حسن بادپی گفت: نمی گردد پیش بینی کرد ملی پوشان به چه مقامی دست پیدا نمایند زیرا سطح مسابقات رنگ مدال را مشخص می نماید.

رنگ مدال را سطح مسابقات معین می نماید

حسن بادپی مربی تیم ملی دو و میدانی کشورمان در بازی های های کشور های اسلامی پیرامون شرایط این رقابت ها گفت: این مسابقات پنجمین دوره از مسابقات کشوری های اسلامی است که در کشور ترکیه، شهر قونیه برگزار میگردد.

سطح مسابقات اگه از بازی های آسیایی بالاتر نباشه پایین تر نیست، که با این شرایط ورزشکاران ما رقابت های خوب و مجذوب کننده و مهمی را پیش رو دارند.

وی اضافه کرد:به نظر من کسب مدال در این مسابقات با توانایی هایی که از ورزشکاران تیم می بینم دور از دسترس نیست، ضمناً نمی گردد پیش بینی کرد که می توانیم چند مدال در این بازی های کسب نماییم، زیرا این میدان مسابقه و رقابت است که معین کننده رنگ مدال است.

بادپی خاطر نشان کرد:در این دوره ورزشکاران زیادی از قاره آسیا، آفریقا و حتی اروپا حضور دارند و شک ندارم که این دوره اصلا قابل قیاس با دوره های قبلی آن نخواهد بود، زیرا این مسابقات در فاصله نزدیکی با رقابت های دو و میدانی قهرمانی دنیا که طی چند روز گذشته در آمریکا برگزار گردید و به خاتمه رسید شروع خواهد شد که یکی از دلایل مهم آمادگی ورزشکاران کشور های اسلامی جهت شرکت در این رویداد مهم بین المللی است.

مربی تیم ملی دو و میدانی کشورمان در خاتمه گفت: جا داره تشکر ویژه ای از فدراسیون دوومیدانی داشته باشم که در راه آماده سازی ورزشکاران دو و میدانی جهت شرکت در بازی های کشور های سنگ تمام گذاشته و حامی ویار مهربان ما در این عرصه خوب بین المللی بوده است.

خبرنگاران ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2075

به "رنگ مدال را سطح مسابقات معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ مدال را سطح مسابقات معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید