زوج کاوه &ndash بنونتو در خنک شکل می گیرد؟

به گزارش تور کیش، انتقال قرضی خرید ناموفق بروژ

با اتمام فصل آن هم تنها با نایب قهرمانی بلژیک، سران بروژ ایوان لکو را از سمت سرمربیگری برکنار کردند تا فیلیپ کلمنت جایگزین مرد کروات گردد. تغییراتی که اصلا به سود کاوه رضایی نبود چون سرمربی جدید بروژ تصمیم به ایجاد انقلابی بزرگ در ترکیب آبی و سیاه های شهر بروژ گرفته بود تا دوباره تیمی مدعی قهرمانی بسازد و در این راه برنامه ای روی استفاده از گران ترین انتقال ژوپیرلیگ نداشت.به نوشته رسانه های بلژیکی در روزهای گذشته کاوه رضایی در کنار نفراتی همچون وسلی که راهی لاتزیو می گردد همین طور وناکن که راهی سویا می گردد و 5 بازیکن دیگر نفرات جدا شده از بروژ خواهند بود.

زوج کاوه &ndash بنونتو در خنک شکل می گیرد؟

کاوه اما در حالی باید بروژ را ترک کند که هنوز سه سال دیگر از قراردادش با این باشگاه پابرجاست. از همین رو سران بروژ در پی معاوضه یا انتقال قرضی او به تیمی دیگر هستند، تیمی که بنا به ادعای ووته بال بلژیک ممکن است سرنوشتی جالب برای ستاره ایرانی رقم بزند تا در کنار زوج و مربی سابق خود در شارلروا این بار با پیراهن خنک به میدان برود. فلیس ماتزو به تازگی راهنمایی خنک بلژیک را برعهده گرفته و بعد از کوشش برای خرید بنونتو پرویی از شارلوا این بار تصمیم گرفته تا کاوه رضایی را نیز دوباره به جمع شاگردانش اضافه کند.

زوج کاوه - بنونتو همان زوجی هستند که ماتزو دو فصل قبل با اتکا به نمایش درخشان آنها توانست عنوان بهترین مربی فصل ژوپیرلیگ را به خود اختصاص بدهد و همکاری دوباره با آنها می توانست رویاهای او برای رساندن خنک و طرفدارانش به بالاترین صندلی ممکن را برآورده کند. از همین رو باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده و با باز شدن پنجره تابستانی 2019 این جابه جایی ها نهایی خواهد شد یا نه؟

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 205

به "زوج کاوه &ndash بنونتو در خنک شکل می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج کاوه &ndash بنونتو در خنک شکل می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید