سامسونگ فرمانروای بازار OLED تلفن های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2020 شد

به گزارش تور کیش، شرکت سامسونگ نقش اصلی را در کسب و کار OLED ایفا می نماید. این بازار از مدت ها پیش در اختیار شرکت سامسونگ بوده است و با وجود همه گیری کرونا، شرایط همچنان به نفع سامسونگ است. طبق آخرین تحلیل بازار های عمومی این سازنده کره ای بیش از 90 ٪ از کل صفحه نمایش های OLED گوشی های هوشمند را در سه ماهه نخست امسال ارسال نموده است.

سامسونگ فرمانروای بازار OLED تلفن های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2020 شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه سهم بازار به صورت سالانه کاهش یافته است و نسبت به سه ماهه نخست سال 2919 که سامسونگ بیش از 94 درصد بازار را در اختیار داشت حدود 4 درصد کاهش تجربه نموده است، اما با این وجود سهم بازار OLED این شرکت به مراتب قوی تر از سایر رقبا است.

این گزارش توسط شرکت تحقیقات بازار Stone Partners گردآوری شده است و همچنین حاوی اعداد خام است. سامسونگ مسئولیت 61.6 میلیون پنل ارسال شده برای دستگاه های تلفن همراه از 68.3 میلیون عدد کل را بر عهده داشت. رتبه دوم در اختیار EverDisplay Optronic با تنها 3.3 میلیون پنل است که سهم بازار آن 4.9 ٪ است.

گفته می گردد که تعداد پنل های OLED که توسط سازندگان چینی تهیه شده اند، در حال حاضر ناچیز هستند. انتظارات این است که سامسونگ تسلط بیشتری در بازار داشته باشد، زیرا این روز ها تلفن های هوشمند بیشتری و حتی تلفن های هوشمند پایه نیز پنل های OLED را دریافت می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 885

به "سامسونگ فرمانروای بازار OLED تلفن های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2020 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ فرمانروای بازار OLED تلفن های هوشمند در سه ماهه نخست سال 2020 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید