سولاری: ایسکو بازیکن بزرگی است و به جلب رضایت ما ادامه می دهد

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام نمود در حال حاضر هیچیک از بازیکنانش برنامه ای برای ترک این تیم ندارند.

سولاری: ایسکو بازیکن بزرگی است و به جلب رضایت ما ادامه می دهد

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی خارج از خانه اش مقابل ویارئال، دیداری معوقه از هفته هفدهم لالیگا که بامداد پنجشنبه برگزار می گردد به خبرنگاران گفت: به میدان می رویم تا رقابت کنیم. ما می خواهیم بازیکنان مان خوشحال و سرحال باشند. آنها تیم فوق العاده ای هستند و ما باید با انرژی و انگیزه برای جنگیدن به میدان برویم.

سولاری درباره بازار نقل و انتقالات ژانویه و در پاسخ به این سؤ ال که آیا ممکن است در این پنجره بازیکنی از تیمش را از دست بدهد، بیان کرد: تمام بازیکنان تیم در برنامه های ما نقش دارند. من هیچ خبر جدیدی درباره نقل و انتقالات باشگاه ندارم. چیزی که برای من اهمیت دارد این بازی است، اینکه ما باید با فروتنی و تعهد به میدان برویم.

آینده ایسکو، بازیکنی که از زمان ورود سولاری به کادر فنی رئال مادرید نیمکت نشین شده، موضوع دیگری بود که این سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها به آن پاسخ داد. او گفت: ایسکو بازیکن بزرگی است و دارد به جلب رضایت ما ادامه خواهد داد.

سولاری در نهایت درباره اینکه آیا می تواند تصور کند برای مدتی طولانی سرمربی رئال مادرید بماند، بیان کرد: من ترجیح می دهم کارم را روز به روز پیش ببرم و به صورت روزمره روی آن تمرز کنم.

رئال مادرید از اولین دقیقه جمعه شب به مصاف ویارئال می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 111

به "سولاری: ایسکو بازیکن بزرگی است و به جلب رضایت ما ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: ایسکو بازیکن بزرگی است و به جلب رضایت ما ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید