سیرجان نایب قهرمان لیگ برتر گلبال کشور

به گزارش تور کیش، مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر باشگاهی گلبال کشور که در سیرجان برگزارشده بود با نایب قهرمانی میزبان به کار خود پایان داد.

سیرجان نایب قهرمان لیگ برتر گلبال کشور

خبرنگاران کرمان - در این مسابقات که با شرکت 6 تیم، شهید هرندی تهران، جهرم، گل گهر سیرجان، ابابصیر اصفهان، بهزیستی اصفهان، تبریز در مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان برگزار گردید، تیم شهید هرندی تهران به مقام نخست دست یافت و تیم های گل گهرسیرجان و هیئت جهرم دوم و سوم شدند.

دور رفت این مسابقات آبان ماه در بابلسر برگزار گردید و تیم گلبال گل گهر، نماینده کرمان در لیگ برتر گلبال، با چهار پیروزی و یک شکست پیروز شده بود در رتبه دوم رده بندی جدول قرار گیرد.

در مراسم اختتامیه این بازی ها که با حضور مهدی مظلومی رئیس و عزیزی دبیر فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور، اسفندیاری مدیرعامل باشگاه گل گهرسیرجان، صادق زاده رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان، گل محمدی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شیرجان و... حضور داشتند، به تیم های برتر لوح تقدیر، کاپ و جوایز ارزنده ای اهدا شد.

در مسابقات گلبال قهرمانی کشور بانوان نیز، تیم گلبال کرمان که با نام تیم گلبال مس رفسنجان در این مسابقات شرکت نموده بود، در مجموع امتیازات دور رفت و برگشت با 15 امتیاز پس از تیم های ارومیه با 26 امتیاز، تهران17 با امتیاز و گلستان با 16 امتیاز به مقام چهارم کشور دست یافت.

این مسابقات با حضور 8 تیم با حضور تیم های گلستان، تهران، ارومیه، خراسان رضوی، تیم ملی جوانان، اصفهان، کرمانشاه و کرمان در ارومیه برگزار گردید و تیم گلبال بانوان کرمان متشکل از معصومه ملایی، زهرا مسعودی، رعنا نیازی، فاطمه قائدی و عزیزه خیری با مربیگری بهناز قدیمی وسرپرستی نازنین صالحی در این رقابت ها حضور داشت.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1954

به "سیرجان نایب قهرمان لیگ برتر گلبال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیرجان نایب قهرمان لیگ برتر گلبال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید