صعود ایران به جام جهانی بسکتبال با شکست استرالیا

به گزارش تور کیش، تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل استرالیا در بازی دوم پنجره ششم انتخابی جام جهانی، به عنوان تیم سوم راهی چین شد.

صعود ایران به جام جهانی بسکتبال با شکست استرالیا

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران با کسب پیروزی در دومین بازی خود از سری مسابقات پنجره ششم انتخابی جام جهانی 2019 چین مقابل تیم استرالیا، به عنوان تیم سوم از گروه F راهی جام جهانی شد.

این بازی از ساعت 18 امروز (یکشنبه) پنجم اسفند ماه 1397 برگزار گردید که ملی پوشان ایران از ابتدا با ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و میثم میرزایی به مصاف تیم استرالیا رفت که این بازی با حساب 85-74 به سود شاگردان مهران شاهین طبع به انتها رسید تا ایران بعد از استرالیا به عنوان صدرنشین و ژاپن به عنوان تیم، در صندلی سوم راهی مسابقات جام جهانی گردد.

البته به دلیل اینکه تیم استرالیا صعودش به عنوان صدرنشین گروه F را قطعی نموده بود، در این بازی از ترکیب سوم و یا حتی چهارم خود در میدان استفاده کرد و انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی نداشت.

به این ترتیب در جدول گروه F استرالیا با 22 امتیاز، 10 برد و یک باخت صدرنشین شد، ژاپن با 20 امتیاز، 8 برد و چهار باخت دوم شد و ایران هم به دلیل باخت در بازی رو به رو با ژاپن، با 20 امتیاز، 8 برد و چهار باخت به عنوان تیم سوم صعود کرد.

نتایج چهار کوارتر بازی به توضیح زیر است:کوارتر اول: 25-15 ایرانکوارتر دوم: 18-15 ایرانکوارتر سوم: 20-22 ایرانکوارتر چهارم: 21-22 ایران

جدول گروه F در مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین: 1- استرالیا، 22 امتیاز 2- ژاپن، 20 امتیاز 3- ایران، 20 امتیاز 4- فیلیپین، 19 امتیاز 5- قزاقستان، 16 امتیاز 6- قطر، 14 امتیاز

فیلیپین نیز به عنوان بهترین تیم چهارم راهی جام جهانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 145

به "صعود ایران به جام جهانی بسکتبال با شکست استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ایران به جام جهانی بسکتبال با شکست استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید