عطایی: به پیروزی مقابل ایتالیا توجه نمی کنیم

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: ما برنده شدیم ولی زیاد به آن توجه نمی کنیم. فردا مسابقه سخت دیگری مقابل اوکراین خواهیم داشت.

عطایی: به پیروزی مقابل ایتالیا توجه نمی کنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی در خصوص پیروزی بر صفر شاگردانش مقابل ایتالیا در نخستین روز مسابقات قهرمانی جوانان دنیا گفت: مسابقه سختی بود. ما برنده شدیم ولی زیاد به آن توجه نمی کنیم. فردا مسابقه سخت دیگری مقابل اوکراین خواهیم داشت.

رسول آقچه لی، کاپیتان و امتیازآورترین بازیکن ایران در بازی مقابل ایتالیا گفت: مسابقه خوبی برای ما بود. ما تاکتیک خوبی برای مقابله با ایتالیا با توجه به آنالیزی که از این تیم داشتیم، اجرا کردیم. ایتالیا، تیم خوبی در اروپاست که سیستم سطح بالایی دارد ولی ما امروز ثابت کردیم که قوی تر هستیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای چسکه بوجویتسه و برنو برگزار می گردد. تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است و فردا در دومین مسابقه خود از ساعت 15 به وقت ایران برابر اوکراین قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 674

به "عطایی: به پیروزی مقابل ایتالیا توجه نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: به پیروزی مقابل ایتالیا توجه نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید