علیرضا دبیر: باید با واقعیت ها تصمیم گرفت، نه آرزوها!

به گزارش تور کیش، رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما قبل از اینکه از اتحادیه جهانی کشتی حرف شنوی داشته باشیم از ستاد ملی کرونا و دولت پیروی می کنیم.

علیرضا دبیر: باید با واقعیت ها تصمیم گرفت، نه آرزوها!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا دبیر با تاکید بر اینکه فدراسیون های تابع اتحادیه کشتی این آمادگی را داشته باشند که مسابقات کشتی در تیرماه برگزار گردد در تبادل نظر با رادیو ایران گفت: به تازگی کمیته فنی اتحادیه دنیای جلسه ای را برگزار و صحبت هایی انجام شد اما تقاضا کرد موضوعاتی که در این نشست مطرح شد، به صورت محرمانه باقی بماند.

دبیر اضافه کرد: فدراسیون کشتی ایران قبل از اینکه بخواهد از اتحادیه دنیای کشتی حرف شنوی داشته باشد از ستاد ملی کرونا و دولت پیروی می نماید.

رییس فدراسیون کشتی گفت: روز دوشنبه با معاونت توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان جلسه ای را برگزار کردیم و در این جلسه تاکید شد تا 2 هفته آینده اجازه مسابقات به ورزش های پر برخورد همچون کشتی داده نگردد.

دبیر توضیح داد: تمرینات باشگاه های کشتی تعطیل است و ما منتظر هستیم که ستاد ملی کرونا چه تصمیمی را خواهد گرفت.

وی درباره چرخه انتخاب تیم ملی خاطرنشان کرد: چرخه انتخابی تیم ملی با تصویب در هیات رییسه و مجمع هیات استان های کشتی به صورت قانون درآمد و فکر نمی کنم مسئله ای داشته باشد. کشتی گیری که می خواهد دوبنده تیم ملی را بر تن کند باید در چرخه انتخابی تیم ملی که در اردوها ومسابقات داخلی و خارجی برگزار می گردد، شرکت کند.

رییس فدراسیون کشتی در ادامه تاکید نمود: هدف ما این استکه تمام افرادی که تا به امروز دیده نشده اند، در معرض دید قرار گرفته و در تمام بخش ها توانایی های خودشان را نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: از خدا خواسته ام تا زمانی که در فدراسیون کشتی حضور دارم بتوانم قدمی مثبت برای این رشته ورزشی بردارم.

دبیر تاکید نمود: باید با واقعیت ها تصمیم بگیریم نه آرزوها؛ زمانی در یک وزن کشتی قهرمانان زیادی حضور و رقیبان بزرگی حضور داشتند و یک نفر برای پوشیدن دوبنده تیم ملی باید مسابقات زیادی را از پیش رو بر می داشت.

قهرمان اسبق کشتی دنیا گفت: اگر فکری به حال کشتی نکنیم به افت و سقوط نزدیک شده و همچون کشورهایی خواهیم شد که در تک وزن موفقیت کسب می نمایند.

وی اضافه کرد: همه کوشش می نمایند اما باید واقعیت ها را بر زبان بیاوریم، کشتی همچون نفت، خاویار، فرش ایرانی است و وارداتی نیست؛ همواره به کشتی افتخار نموده ایم و گفته ایم کشتی ورزش اول ماست اما نظر سنجی ها نشان می دهد به ورزش سوم و چهارم تبدیل شده است اما در افتخارات همچنان اول است اما با مشکلاتی که گفتم اگر کاری انجام ندهیم به معضلات بزرگی برخورد می کنیم.

دبیر در انتها گفت: حمید سوریان به عنوان نماینده رسمی ایران برای حضور در انتخابات اتحادیه دنیای کشتی معرفی گردید اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، انتخابات از شهریور به آذرماه موکول شد. خیلی ها گفتند چرا من به عنوان رییس فدراسیون کشتی در این انتخابات شرکت نکردم اما باید بگویم سوریان ارجح تر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1038

به "علیرضا دبیر: باید با واقعیت ها تصمیم گرفت، نه آرزوها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر: باید با واقعیت ها تصمیم گرفت، نه آرزوها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید