علی نژاد: فدراسیون کشتی می تواند برای سایرین الگو باشد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزشی قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی که به صورت وبینار در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید، گفت: وقتی در مجمع فدراسیون کشتی حضور پیدا می کنیم لذت می بریم و معمولاً روز خوبی برای ما رقم می خورد.

علی نژاد: فدراسیون کشتی می تواند برای سایرین الگو باشد

وی ادامه داد: با این عملکردی که کشتی داشته باید بگویم که این فدراسیون می تواند برای سایرین الگو باشد، چراکه این حجم کاری که چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ زیر ساختی صورت گرفته قابل تقدیر است.

علی نژاد توضیح داد: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت خود را نموده اند و فدراسیون کشتی هم کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی با اشاره به صندلی کشتی در کشور گفت: کشتی ورزش اول و باستانی ایران است. چه در شاهنامه و چه در کتب تاریخی دیگر صندلی ویژه ای داشته و در رگ و خون ما ایرانی ها جریان دارد. الان هم که در دنیای مدرن قرار داریم کشتی توانسته صندلی خود را در عرصه مدال آوری در المپیک را حفظ نموده است.

معاون وزیر وزش جوانان گفت: هر چقدر برای کشتی هزینه کنیم، باز هم جا دارد. با خرج کردن در کشتی پول را دور نریختیم. این را می دانیم که سرمایه گذاری به صرفه ای است و برای یک ریال هزینه دو ریال بر می شود.

علی نژاد با تمجید از عملکرد فدراسیون توضیح داد: سرعت عمل آقای دبیر فوق العاده بوده به سرعت توانست در بخش داخلی هماهنگی های زیادی به وجود بیاورد.

وی در خصوص نحوه انتخاب ملی پوشان برای المپیک توکیو گفت: انتخابی در کشتی هیچ وقت به این شفافیت نبوده. 11 نفر انتخاب شدند و حتی یک نفر هم اعتراض نکرد.

علی نژاد گفت: یک ماه تا المپیک زمان مانده و ما سعی داریم حمایت ها را از کشتی ادامه بدهیم. وظیفه ما کوشش کردن برای رسیدن به موفقیت است اما اینکه چه نتیجه ای رقم می خورد را فقط خدا می داند.

وی در سرانجام اعلام کرد: همه بدانند که فدراسیون کشتی کم نگذاشت و هر کاری که توانست انجام داد. حتی بعضی از کمبودهای به جای مانده از دوره های گذشته را نیز برطرف کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1658

به "علی نژاد: فدراسیون کشتی می تواند برای سایرین الگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: فدراسیون کشتی می تواند برای سایرین الگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید