هشدار فدراسیون پرورش اندام به زنان بدنساز ایرانی

به گزارش تور کیش، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بانوان در رشته های پرورش اندام و فیزیک به هیچ عنوان حضور ندارند و حتی فدراسیون هم با بانوانی که در چنین رشته هایی فعالیت نمایند برخورد خواهد نمود. بعلاوه منتظر هستیم تا البسه بانوان هم به تایید برسد.

هشدار فدراسیون پرورش اندام به زنان بدنساز ایرانی

نصیرزاده ضمن گلایه از حذف شدن جوایز رشته بدنسازی از برخورد با بانوانی که در این رشته فعالیت می نمایند اطلاع داد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: رشته پرورش اندام بسیار پر هزینه است. زمانی که ورزشکاری ملی پوش می گردد و در اردوی های تیم ملی حضور پیدا می نماید تمامی هزینه های آن را فدراسیون تقبل می نماید. برای کسب قرمانی در این رشته باید زحمت زیادی کشید، اما وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از سال 97 جوایز و پاداش این رشته را از فهرست حذف نموده و گلایه قهرمانان ما هم از این بابت است. امیدوارم وزیر ورزش دستور بازنگری آئین نامه را بدهند، زیرا ورزشکاران کمبود ها را درک می نمایند.

در هفتاد و پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی جهان که در کشور اسپانیا برگزار گردید، ایران عنوان قهرمانی جهان را در بین 102 کشور جهان بدست آورد. به همین مناسبت برای این قهرمانان مراسم تجلیلی برگزار گردید.

ورزشکاران از وجود تبعیض ناراحت هستند

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از سال 93 مدرسین فدراسیون جهانی و مربیان بسیاری را پرورش دادیم که با مجوز شورای برون مرزی بانوان ما با حفظ ارزش ها و پوشش مناسب در مچ اندازی پیروز به کسب مقام شدند. بانوان در رشته های پرورش اندام و فیزیک به هیچ عنوان حضور ندارند و حتی فدراسیون هم با بانوانی که در چنین رشته هایی فعالیت نمایند برخورد خواهد نمود. بعلاوه منتظر هستیم تا البسه بانوان هم به تایید برسد.

بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2022 طی روز های سوم لغایت دهم اردیبهشت 1401 به میزبانی سمرقند ازبکستان برگزار گردید و تیم ملی ایران نیز در رده های جوانان، امید، بزرگسالان، پیشکسوتان، معلولین و کم بینایان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد و در نهایت با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 7 مدال برنز به کار خود سرانجام داد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2031

به "هشدار فدراسیون پرورش اندام به زنان بدنساز ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فدراسیون پرورش اندام به زنان بدنساز ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید