فشار مالی در صدر همه مسائل دانشجویان واقع شده است

به گزارش تور کیش، یک استاد دانشگاه گفت: مسائل روحی و روانی دانشجویان با افزایش کیفیت دانشگاه ها در خدمات رسانی به دانشجویان حل می گردد.

فشار مالی در صدر همه مسائل دانشجویان واقع شده است

قربانعلی تنگشیر نایب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: باتوجه به مسائل دانشجویان در طول تحصیل دانشگاه مسائل دانشجو ها متفاوت خواهد بود.

او اضافه نمود: مسائل عمومی در همه دانشگاه ها برای دانشجویان وجود دارد که بر روی روح و روان دانشجویان و شرایط محیطی اکولوژیک می تواند موثر باشد، یکی از مهمترین آثار این مسائل افت شدید تحصیلی دانشجویان است که می تواند مسائل اقتصادی، اقتصادی، غذا، لباس و تفریح کردن در اوقات بیکاری را به سراغ دانشجویان بیاورد.

فشار اقتصادی در صدر همه مسائل دانشجویان قرار می گیرد

این استاد دانشگاه ابراز کرد: فشار اقتصادی در صدر همه مسائل دانشجویان قرار می گیرد و مسائل فردی، محیطی، تربیت خانوادگی، محیط زندگی و شهر دانشگاهی از عوامل موثر بر روح و روان دانشجو است و مسائل دانشجوی شهر تهران با دانشجوی شهر های کوچک متفاوت است.

تنگشیر گفت: اگر مواردی، چون سرویس دهی دانشگاه، منابع دانشگاهی، محیط دانشگاه برای رفت و آمد دانشجو، شرایط روحی و روانی و عاطفی دانشجو حل شوند، دانشجو در انتهای ترم و فارغ التحصیلی خود با روحیه بهتری از دانشگاه خارج می گردد.

او اظهار کرد: در حل مسائل روحی و روانی همه عوامل دولت، قانون و دانشگاه موثر هستند و همه ما مسئولیم تا دانشجو نتایج مثمر ثمری با روحیه بهتری داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 481

به "فشار مالی در صدر همه مسائل دانشجویان واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار مالی در صدر همه مسائل دانشجویان واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید