فیلتر هوا با ماسک های نانویی ، نمایشگاه نانو مردم را با فناوری های جدید آشنا می نماید

به گزارش تور کیش، نماینده یک شرکت دانش بنیان گفت: نمایشگاه نانو یاری می نماید تا مردم بتوانند با علم نانو آشنا شده و تفاوت های محصولات نانویی و معمولی را از نزدیک ببینند.

فیلتر هوا با ماسک های نانویی ، نمایشگاه نانو مردم را با فناوری های جدید آشنا می نماید

محمدرضا یونسی مسئول دیجیتال مارکتینگ شرکت نانوتارپاک در مصاحبه با خبرنگار فناوری خبرنگاران، درخصوص فعالیت این شرکت اظهار کرد: شرکت نانوتار پاک یک شرکت دانش بنیان است که با هدف ارتقا سطح زندگی با به کارگیری تکنولوژی روز از سال 1388 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز به کار کرد.

یونسی ادامه داد: این شرکت ده سال است که ماسک های نانویی فراوری می نماید و این ماسک ها به دو دسته عمومی و صنعتی تقسیم می شوند.

وی درباره ماسک های رده عمومی عمومی گفت: این ماسک ها از 5 لایه تشکیل شده است؛ دو لایه اسپام باند، دولایه ملت بلون و یک لایه نانویی که مهمترین وجه تمایز محصول ما با نمونه های مشابه است.

نماینده این شرکت دانش بنیان درخصوص این وجه تمایز، ادامه داد: این لایه نانوالیاف که برخلاف سایر ماسک های نانویی که از اسپری نانویی استفاده می نمایند، به وسیله فرایند الکتروریسی بافته می گردد و تا 3 دهم میکرون یعنی نزدیک به 300 نانومتر ذرات را فیلتر می نماید.

یونسی درباره تنوع محصولات این شرکت تاکید نمود: در رده های عمومی ماسک های کودک و بزرگسال داریم و شاید متفاوت ترین کاری که اجرا شده شده در نظر دریافت سایز صورت بچه ها و بزرگسالان است، بیشتر ماسک های فراوری شده تک سایز است و به خوبی نمی تواند صورت بچه ها را پوشش دهد و در نتیجه آلودگی از فضا های باز وارد بدن می گردد.

وی درخصوص سایر محصولات رده عمومی گفت: یک ماسک هم برای مشاغل خاصی همچون پرستاران، رنگ کاران و آرایشگران که با بعضی مواد شیمیایی و یا آلودگی های تنفسی در ارتباط هستند طراحی شده که یک لایه اضافه به نام کربن اکتیو (زغال فعال) در آن قرار گرفته و یک سوپاپ دارد و در محیط های مرطوب با جذب رطوبت هوا و فیلتر آن کار تنفس را راحت تر می نماید.

یونسی درخصوص تجاری سازی این محصول توضیح داد: باتوجه به این که ماسک ها با فناوری نانو آماده می گردد و علاوه بر فیلتر کردن بیشتر هوای آلوده، با دوام تر هم هستند صنایعی همچون فولاد، مس، آلومینیوم و ذوب آهن از مشتریان محصولات ما هستند.

نماینده این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه بازار محصولات گسترده است و اگر تلاشی برای بهتر شدن صورت نگیرد از رقبا جا خواهند ماند، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه هایی همچون نانو علاوه بر برندینگ یاری می نماید تا مردم با واژه نانو بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: عرضه محصول در نمایشگاه موجب می گردد تا بازدید نماینده با تفاوت های مثلا ماسک نانویی با ماسک معمولی بیشتر آشنا گردد و اینکه نانو تا چه میزان می تواند از سلامت انسان محافظت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 480

به "فیلتر هوا با ماسک های نانویی ، نمایشگاه نانو مردم را با فناوری های جدید آشنا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلتر هوا با ماسک های نانویی ، نمایشگاه نانو مردم را با فناوری های جدید آشنا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید