دو دستاورد نمایشگاه صنعت

به گزارش تور کیش، رئیس مرکز ساخت داخل، صنایع ماشین سازی و تجهیزات، نمایش توان فراوری برای جایگزین کردن محصولات داخلی در شرایط تحریم و معین شدن احتیاج تجمیعی به تجهیزات و ماشین آلات برای تقویت فراوری داخل را دو دستاورد نمایشگاه صنعت اسم کرد.

دو دستاورد نمایشگاه صنعت

سید محمد مهدی هادوی با بیان اینکه دو دستاورد ملموس در نمایشگاه صنعت وجود دارد، اظهار کرد: اول این که می توانیم توان فراوری را به کسانی که احتیاج به خرید ماشین آلات و تجهیزات دارند، نمایش دهیم تا تعیین گردد چه توانی در کشور وجود دارد و متقاضیان به جای اینکه بخواهند با دردسر و قیمت بالاتر احتیاج خود را از خارج تامین نمایند، کالا های داخلی را جایگزین نمایند.

به گفته وی نکته دوم این است که یکی از مهم ترین کشنده های بازار اعلام و هجمه احتیاج است که در نمایشگاه صنعت این مهم محقق می گردد. فراوری نمایندگان با کاربران و احتیاجمندان صنعتی روبرو و متوجه می شوند احتیاج به صورت تجمیعی چقدر است تا برای توسعه و تقویت صنعت برنامه ریزی نمایند.

رئیس مرکز ساخت داخل صنایع ماشین سازی و تجهیزات با بیان اینکه مهمتر از دو مورد یاد شده، ارتقا و بهبود کیفیت ماشین آلات و تجهیزات است، توضیح داد: رقابتی که در نمایشگاه ایجاد می گردد منجر به جرقه فناوری و خلاقیت های تازه خواهد شد.

هادوی اضافه نمود: نمایشگاه بین المللی با حضور بازدیدنمایندگان خارجی به بحث صادرات هم یاری خواهد نمود که این از دستاورد های جانبی نمایشگاه صنعت خواهد بود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت از تاریخ 18 تا 21 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران با حضور نزدیک به 200 شرکت داخلی و خارجی در زیر گروه های ماشین آلات و خطوط فراوری، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، تجهیزات ایمنی و بهداشت، فروش و خدمات پس از فروش و ... برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1803

به "دو دستاورد نمایشگاه صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو دستاورد نمایشگاه صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید