محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12 در خبرنگاران

به گزارش تور کیش، ردمی نوت 12 4G، عضو مالی و تازه نفس شیائومی است که اوایل سال 2023 عرضه شده و در بدو ورودش به بازار ایران نیز به لطف قابلیت های کاربردی و قیمت مناسبی که دارد، با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. در این مقاله قصد داریم محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12 موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا اگر کاربر این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید، به راحتی به برترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12 در خبرنگاران

معینات گوشی ردمی نوت 12 شیائومی

ردمی نوت 12 مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت بسیار خوب 120 هرتزی، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، حدبیشتر روشنایی نمایشگر 1200 نیت، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه شش نانومتری اسنپدراگون 685 کوالکام است که همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 610 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 4 یا 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور بسیار باکیفیت 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم نموده که قابلیت خوبی برای این گوشی هوشمند مالی شیائومی به شمار می آید.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. این دوربین نیز همانند سنسور اصلی، امکان فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می آورد. ردمی نوت 12 به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر پر سرعت 33 وات، انرژی مجدد خود را به دست می آورد. سیستم عامل اندروید 13 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می نماید. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از نسل چهارم اینترنت همراه (4G) و کارت حافظه میکرو SD نیز جهت افزایش فضای دخیره سازی پشتیبانی می نماید.

در ادامه به معرفی و آنالیز محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12 در چهار بخش مختلف می پردازیم:

  1. قاب های محافظ
  2. گلس های نمایشگر
  3. محافظ های دوربین
  4. شارژر

لوازم جانبی ردمی نوت 12؛ قاب های محافظ

کاور اودین مدل Carbon Fiber

اگر از علاقه مندان به کاورهای جان سخت برای گوشی ردمی نوت 12 خود هستید، می توانید کاور اودین مدل Carbon Fiber را به عنوان یکی از برترین ها برای خرید در نظر بگیرید. با بهره گیری از این کاور محافظ، تمام بخش های مختلف گوشی هوشمند شما تحت پوشش و مراقبت قرار خواهد گرفت. این قاب ردمی نوت 12 از پلاستیک های TPU، فیبر کربن و سیلیکون فراوری شده اند که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی دارند. خوشبختانه این قاب وزن پایینی دارد و بنابراین خیلی زود به استفاده از آن عادت می کنید. رنگ این محصول ثبات دائمی دارد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان دچار ساییدگی نخواهد شد. داخل این کاور حالت مشبکی دارد تا بتواند حرارت گوشی را به بیرون منتقل نموده و گوشی کمتر از حالت عادی داغ گردد. این قاب به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید و بعلاوه روی دکمه ها نیز برای محافظت در برابر گرد و غبار پوشانده شده است.

کاور گاردتک اساک مدل Myca2

کاور گاردتک اساک مدل Myca2 که به عنوان لوازم جانبی بسیار باکیفیت ردمی نوت 12 وارد بازار شده، از جنس پلاستیک TPU فراوری شده و برخلاف بیشتر کاورها، در بدنه پشتی از یک پوشش سرامیکی بهره می برد که مجذوب کنندهیت خاصی به گوشی هوشمند شما می بخشد. خوشبختانه بخش های مربوط به دکمه ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره گیری از آن ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. این کاور استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط را دارد و در برابر آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. حاشیه های این کاور به ویژه در بخش سیستم دوربین به صورت برآمده طراحی شده اند تا خیال کاربران از بابت محافظت از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی کاملاً راحت باشد. تمام مدل های این کاور، دارای لبه طلایی رنگ هستند و به همین خاطر می تواند توجه زیادی را جلب کند.

کاور آکوییلا مدل SLCN

کاور آکوییلا مدل SLCN، طراحی ساده و در عین حال شیکی دارد و با قرار دادن آن روی گوشی حدود 5 گرم به وزن گوشی هوشمند شما اضافه می گردد. این کاور در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه های گوشی را در بر می گیرد. بنابراین کاربران می توانند از ایمنی بدنه و لبه های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. سیلیکونی بودن این کاور محافظ، خاصیت ضدتعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی نماید. ساختار این قاب محافظ از نوع مات است و به همین علت نیز لکه های اثر انگشت و ذرات چربی روی آن دیده نمی شوند. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. خوشبختانه این قاب به لطف لبه های برجسته حاشیه هایش، به خوبی از ماژول دوربین و نمایشگر محافظت می نماید و صرفا لنز دوربین ها را می توانید مشاهده کنید. بدنه نرم این قاب سیلیکونی انعطاف پذیری خوبی داشته و نصب یا جداسازی آن از روی گوشی زحمتی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

کاور لئون مدل Shain

اگر از هواداران کاورهای شفاف هستید و دوست دارید که نمای قاب پشتی گوشی هوشمندتان از درون کاور معین باشد، ما کاور لئون مدل Shain را به یکی از برترین محصولات به شما معرفی می کنیم. این کاور محافظ که از پلاستیک سخت و TPU فراوری شده، مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ دارد. بعلاوه نشکن بودن شیشه پنل پشتی این لوازم جانبی ردمی نوت 12 موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نگردد. دسترسی به دکمه ها و درگاه های گوشی در این قاب بسیار ساده است؛ به گونه ای که هنگام استفاده از آن ها با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد. بعلاوه لبه های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور حدود 0.5 میلی متر بالاتر آمده تا خیال کاربران از بابت محافظت از این دو بخش مهم گوشی راحت تر گردد. نوارهای رنگی مجذوب کنندهی دور حاشیه های این کاور را می پوشاند و جنس محافظ دکمه های این محصول نیز فلزی است.

کاور قاب ناب مدل PAFER

کاورهای با طرح پافر این روزها میان کاربران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار هستند و کاور قاب ناب مدل PAFER نیز جزو همین دسته از کاورهای محافظ قرار می گیرد. این کاور از ترکیبی از پلاستیک سخت، پلاستیک نرم و چرم مصنوعی فراوری شده و وزن حدود 30 گرمی آن به هیچ عنوان گوشی شما را سنگین نخواهد کرد. به لطف ساختار مات این کاور، لکه های چربی و اثر انگشت جذب نمی شوند و در صورت کثیفی، استفاده از آب برای تمیز کردن آن هیچ مانعی ندارد. خیلی از قاب ها ضخیم هستند ولی این قاب اصلا چنین مسئله ای ندارد و به لطف بهره گیری از یک جنس زبر، هنگام دست زدن به آن حس خوشایندی به شما منتقل می گردد. این محصول در قسمت دوربین هم یک برآمدگی محسوس دارد تا بدین ترتیب در صورت برخورد گوشی به زمین، تحت هیچ شرایطی به دوربین صدمه ای وارد نگردد. برش های این لوازم جانبی ردمی نوت 12 هم آنقدر دقیق هستند که به راحتی می توانید به پورت ها و حفره ها دسترسی داشته باشید. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و به عنوان یک ضربه گیر نیز عمل می نماید.

کاور اودین مدل Space

مدل Space، یکی از باکیفیت ترین کاور های کپسولی موجود در بازار است که حدود 65 وزن دارد و تمام بخش های گوشی هوشمند شما را تحت پوشش قرار می دهد. این کاور از مواد TPU شفاف و بی رنگی ساخته شده که علاوه بر به نمایش گذاشتن طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند شما، از آن در برابر خطرات روزمره مانند خش، ضربه، گرد و غبار و اثر انگشت ها و اثرات دیگر حفاظت می نمایند. ضمناً باید به برآمدگی اطراف نمایشگر اشاره کنیم که این یعنی در صورتی که گوشی از سمت لبه های نمایشگر به زمین بیفتد، مقدار آسیب وارد شده بسیار کم خواهد بود. این قاب خاصیت ضد آب دارد و فوق العاده انعطاف پذیر است تا در هنگام در آوردن و قرار دادن کاور دچار هیچ مسئله ای نشوید. دوام این محصول بسیار بالاست و در اثر استفاده زیاد پوست پوست نمی گردد. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

کاور مدل CamShield

محصولات و لوازم جانبی برند نیلکین هیچ نیازی به معرفی ندارند. کاور مدل CamShield این برند که برای گوشی ردمی نوت 12 شیائومی عرضه شده، از جنس سیلیکون بسیار سخت و مقاوم است که ضربات احتمالی به گوشی را به راحتی جذب می نماید. لبه های این کاور محافظ جان سخت، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. مهم ترین ویژگی این قاب، مجهز بودن به درب کشویی محافظ سیستم دوربین است و این یعنی زمانی که نیازی به دوربین ندارید، می توانید این درب را جلوی ماژول دوربین قرار دهید. روی این محصول شیارهای بسیار ریزی طراحی شده که مانع از سر خوردن گوشی از روی دست کاربران می گردد. اثر انگشت نیز روی سطح گوشی نمی ماند.

کاور طرح عروسکی مدل Dino

در بین لوازم جانبی گوشی ردمی نوت 12 مدل های خاص نیز دیده می گردد که از جمله آن ها می توان به کاور طرح عروسکی مدل Dino اشاره نمود. این محصول طراحی مجذوب کننده و بامزه ای به ویژه برای بچه ها دارد و در عین حال از تمام بخش های گوشی به خوبی مراقبت می نماید. تکنولوژی چاپ این قاب طرح برجسته در دمای بالا و ترکیبی از رنگ های متالیک است و برجستگی های روی آن نیز مانع سر خوردن گوشی از روی دست کاربران می گردد. بامبر سیلیکونی به خوبی دور تا دور گوشی را پوشش می دهد تا به لبه های بدنه و دکمه ها آسیبی نرسد. برش های قسمت دوربین و درگاه های این کاور نیز بسیار با دقت اجرا شده است.

کاور سامورایی مدل Wave Stand

در نهایت می رسیم به معرفی کاور جان سخت سامورایی مدل Wave Stand. این محصول طراحی منحصر به فرد و خاصی دارد که سنگینی وزن آن نیز به حدود 50 گرم می رسد. در پشت این کاور شاهد استفاده از دو سطح طرح دار و صاف هستیم که سطح طرح دار آن مانع سر خوردن گوشی از روی دست کاربران می گردد. بعلاوه در بخش صاف این کاور یک استند مخفی وجود دارد که بسیار کاربردی خواهد بود. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری نموده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات از خود نشان می دهد. بخش داخلی این کاور از پوشش میکروفایبر پوشانده تا بدنه گوشی دچار خط وخش نگردد. بعلاوه باید به لبه های برآمده این کاور اشاره کنیم که از دوربین و نمایشگر گوشی به خوبی حفاظت می نماید.

لوازم جانبی ردمی نوت 12؛ محافظ های نمایشگر

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA، یک محصول بسیار باکیفیت است که تمام قسمت های صفحه نمایش را به صورت کامل پوشش داده و اجازه نمی دهد به نمایشگر گوشی شما آسیبی برسد. این لوازم جانبی پرفروش redmi note 12، پس از قرار گرفتن روی نمایشگر شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی دهد و دارای قابلیت هایی همانند نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان و سریع است.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی یوریل مدل UCR-S

محافظ صفحه نمایش سرامیکی یوریل مدل UCR-S، از متریال بسیار باکیفیتی فراوری شده و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. همین عامل نیز موجب شده تا این گلس خاصیت ضدضربه داشته باشد. این قاب از استاندارد سختی 9H بهره می برد و تمام بخش پنل جلو را هم پوشش می دهد. از سوی دیگر، هیچ مسئله ای هم هنگام استفاده با قاب های محافظ ایجاد نمی نماید و به اصطلاح بلند نمی گردد. برش های دقیق، منظم و استاندارد گلس یوریل مدل UCR-S موجب شده تا این محافظ شیشه ای صفحه نمایش به شکلی کاملا منطبق و راحت بر روی گوشی هوشمند شما نصب گردد. این محصول مشکل لب پر شدن نیز ندارد و به شما اجازه می دهد تا هر آنچه بر روی صفحه گوشی نمایش داده می گردد را به شکل کاملاً شفاف و واضح مشاهده کنید.

لوازم جانبی ردمی نوت 12؛ محافظ های دوربین گوشی

محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل FLSR

با توجه به اینکه ماژول دوربین ردمی نوت 12 بسیار برجسته است، بنابراین در معرض خط و خش زیادی قرار گرفته است و بهتر است که از محافظ لنز برای آن بهره ببرید. در همین زمینه، محافظ لنز دوربین شهر گلس مدل FLSR کیفیت بسیار بالایی دارد و شما به راحتی می توانید آن را روی لنزهای دوربین گوشی خود نصب کنید. این محافظ دوربین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و روی کیفیت تصویر اختلالی ایجاد نمی نماید. این محافظ لنز دورتادور سیستم دوربین گوشی هوشمند را پوشش می دهد. این محصول قیمت مناسب از شیشه حرارت فراوری شده و لبه های گرد و منحنی آن دقیقا مطابق با طراحی نمایشگر ردمی نوت 12 است. این گلس ضخامت کمی دارد تا کاربر با بالاترین سرعت ممکن بتواند با گوشی تعامل لمسی داشته باشد. بعلاوه این محصول اصلا اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید و در برابر آب و چربی هم مقاومت بالایی دارد

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل 3D-PRV

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل 3D-PRV از محصولات پرفروش بازار است که اطراف لنز دوربین و روی سنسورهای دوربین گوشی ردمی نوت 12 را به طور کامل می پوشاند. این محافظ دوربین چربی گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی نماید. بعلاوه این محصول به علت شفافیت بالایی که دارد، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی تاثیر منفی نمی گذارد و عکس های ثبت شده، همانند قبل شفاف هستند. مقدار سختی این گلس برابر 9H بوده و زمانی که گوشی شما با اجسام تیز برخورد داشته باشد، سنسور دوربین گوشی هوشمند شما به هیچ عنوان آسیب نمی بیند.

لوازم جانبی ردمی نوت 12؛ شارژرهای گوشی

شارژر دیواری شیائومی مدل Mdy11ez-33w-xi به همراه کابل تبدیل USB-C

اگر به هر علتی به شارژ فابریک ردمی نوت 12 دسترسی ندارید، شارژر دیواری شیائومی مدل Mdy11ez-33w-xi برترین جایگزین برای آن خواهد بود. این محصول همانند شارژر اصلی نوت 12 از سرعت شارژ 33 وات پشتیبانی می نماید و لازم نیست برای شارژ شدن باتری مدت زیادی منتظر بمانید. این محصول به طور کاملاً استاندارد گوشی هوشمند شما شارژ می نماید و هیچ آسیبی به باتری آن وارد نمی نماید. به همراه این محصول یک کابل USB-C نیز درون جعبه به شما تقدیم می گردد که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید.

شارژر دیواری کربی مدل BE-R103 33W

شارژر دیواری کربی مدل BE-R103 33W، یکی دیگر از لوازم جانبی های بسیار باکیفیت و پرفروش گوشی ردمی نوت 12 است که می توان به عنوان جایگزین شارژر اصلی این گوشی از آن بهره برد. این شارژر 33 واتی علاوه بر داشتن انواع استانداردهای جهانی مانند گواهی استاندارد CE و FC اروپا، دارای گواهی استاندارد ROHS بوده و با محیط زیست نیز سازگار است. این محصول از فناوری AUTO ID پشتیبانی می نماید که به لطف آن، باتری گوشی هوشمند شما در حین شارژ کاملاً سالم می ماند. این دستگاه دارای دو پورت خروجی (یک پورت PD با حدبیشتر توان 20 وات و یک پورت USB با حدبیشتر توان خروجی 18 وات) است و امکان شارژ همزمان دو گجت هوشمند را برای کاربران فراهم می نماید. این شارژر بعلاوه با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می نماید و جنس پلاستیک باکیفیت آن نیز مانع گرم شدن گوشی هنگام شارژ می گردد.

لوازم جانبی ردمی نوت 12؛ سخن پایانی

در این مطلب به تعدادی از محبوب ترین و پرفروش ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12 در خبرنگاران پرداختیم. البته برای این گوشی لوازم جانبی بسیار بیشتری به فروش می رسد که با مراجعه به سایت خبرنگاران می توانید آن ها را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

نظر شما در خصوص محصولات معرفی شده چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از این محصولات را داشته اید؟ لطفاً نظرات خود را در این زمینه در بخش کامنت ها با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2234

به "محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی ردمی نوت 12 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید