مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد

به گزارش تور کیش، این دریاچه یک دریاچه با حوضه بسته است، به این معنی که آب رودخانه یا دریایی به آن نمی رسد. آب این دریاچه در تابستان ها تبخیر شده و این زمین خال خال به جای می ماند. به خاطر مواد معدنی، این نقطه ها می توانند به رنگ های سفید، زرد، آبی یا سبز درآیند.

مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد

مردم بومی دره Okanagan اعتقاد دارند که این دریاچه مقدس است. آنها از آب این دریاچه برای التیام درد استفاده می کردند. عده ای تاجر می خواستند یک مرکز اسپا در این دریاچه ایجاد کنند، اما بومی ها دریاچه را نجات داده و امروزه این دریاچه به عنوان مکان مقدس که می توان از دور آن را مشاهده کرد باقی مانده است. در تور کانادا به راحتی می توانید از طریق بزرگراه شماره سه به این دریاچه دسترسی داشته باشید.

دریاجه خالدار در نواحی محافظت شده جنوب اوکاناگان قرار گرفته است و برای تماشا آن باید اتوبان شماره 3 را تا 10 کیلومتر به سمت غرب بروید البته اگر در شهر ونکوور باشید فاصله تان تا این دریاچه حدود 4/5 ساعت است. نزدیک شدن به کناره های دریاچه ممنوع است اما چون در ارتفاع قرار گرفته از دور هم به خوبی می توانید آن را ببینید در واقع اگر خیال دارید به تماشا این دریاچه بروید نمی توانید زیاد به آن نزدیک شوید چون در دور آن حصاری کشیده شده و در شرح اینکار تابلویی در کنار حصارها آمده و این ناحیه را از نظر اکولوژی و فرهنگی حساس معرفی نموده است. از روی خود اتوبان شماره 3 هم منظره زیبایی از دریاچه معلوم است و همه الگوهای خالدار آن به خوبی به چشم می آید. اگر این حصارها در اطراف آن وجود نداشت می توانستید در لابلای این دایره ها در قسمت های خشک قدم بزنید و راه بروید برای همین برای محافظت دریاچه دور آن حصار کشیده شده است.

منبع مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1791

به "مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریاچه خال خال در بریتیش کلمبیا کانادا، قدرت های شفا دهنده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید