منتظر مکاتبات رسمی امور خارجه برای اعلام کشور مهمان ویژه نمایشگاه کتاب 1402 هستیم

به گزارش تور کیش، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره حضور کشور هند در سی وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان مهمان ویژه، مطرح کرد: مسئولان فرهنگی کشور هند، به صورت شفاهی آمادگی خود را برای حضور در این رویداد به عنوان مهمان ویژه اعلام نموده اند؛ منتظریم مکاتبات رسمی وزارت امور خارجه نیز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسد تا بتوانیم این موضوع را رسمی اعلام کنیم.

منتظر مکاتبات رسمی امور خارجه برای اعلام کشور مهمان ویژه نمایشگاه کتاب 1402 هستیم

وی با اشاره به شروع نمایشگاه کتاب هند در هفته جاری، اضافه کرد: از طرف ایران، تعدادی از ناشران ایرانی و شخصیت های فرهنگی در نمایشگاه کتاب هند حاضر خواهند شد. در این رویداد درباره استفاده از ظرفیت های نشر هند و بعلاوه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت وگو خواهد شد.

احمدوند با بیان اینکه مقدمات برگزاری سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حال پیگیری است، ادامه داد: فعالیت های کمیته های مختلف در حال پیگیری است؛ ناشران خارجی نیز در حال ثبت نام هستند و شروع ثبت نام ناشران داخلی نیز هفته گذشته اعلام شد. کارهای مربوط به نمایشگاه طبق جدول زمانی در حال پیشرفت است، امیدوارم سال آینده شاهد برگزاری یک نمایشگاه باکیفیت باشیم.

برنامه ریزی برای حضور جدی تر شهرها و استان های مختلف در نمایشگاه کتاب 1402

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کوشش می کنیم نمایشگاه سی وچهارم، نمایشگاه مفیدی برای مخاطبان مختلف با سلایق مختلف باشد. برنامه های فرهنگی متعددی برای نمایشگاه طراحی شده و امیدواریم نمایشگاه را به نحوی در سطح کشور توسعه دهیم که حال و هوای برگزاری نمایشگاه در همه شهرها نیز حس گردد. برای این موضوع هم طرح ها و ایده هایی مطرح شده که سال آینده شهرها و استان های مختلف در نمایشگاه حضور جدی تری داشته باشند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2174

به "منتظر مکاتبات رسمی امور خارجه برای اعلام کشور مهمان ویژه نمایشگاه کتاب 1402 هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر مکاتبات رسمی امور خارجه برای اعلام کشور مهمان ویژه نمایشگاه کتاب 1402 هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید