موسوی: منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح می دهم، باشگاه بادران واگذار نمی گردد

به گزارش تور کیش، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال گفت: سال ها کار کردن من ثابت نموده که منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح می دهم.

موسوی: منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح می دهم، باشگاه بادران واگذار نمی گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شهره موسوی پس از انتها مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد انتخابش به عنوان نایب رئیس سوم فدراسیون گفت: ابتدا از کل اعضای مجمع سپاسگذارم که با رای قاطع به من رای دادند. این موضوع بار مسئولیت من را بیشتر می نماید، چه در حوزه فوتبال، فوتسال بانوان و فوتبال ساحلی، در حوزه فوتبال کلا مسئولیت من بیشتر می گردد چون بسیاری از کسانی که به من رای دادند آقایان بودند. نگاه جنسیتی به فوتبال دور از انصاف است. همه اعضای مجمع کنار هم جمع شدیم تا یک گام عظیم برای اعتلای فوتبال کشورمان برداریم و افتخارآفرینی کنیم.

موسوی در پاسخ به این سوال که پس از انتخاب او به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال، تکلیف باشگاه بادران چه خواهد شد؟ گفت: روی این باشگاه 5-6 سال کار شده است. زمانی بوده که 2 تیم هم همزمان داشته و در آن موقع هم هیچ زد و بندی نداشته ام، چه برسد به اینکه الان هم که یک مسئولیت اجرایی در فدراسیون به من واگذار شده است. سال ها کار کردن من ثابت نموده که منافع جمعی را به منافع شخصی خودم ترجیح می دهم. بادران راستا خودش را می رود و اگر شایسته صعود باشد، صعود کند و اگر نه هر تیمی که شایسته است صعود خواهد نمود.

نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در مورد اینکه طبق اساسنامه حضور او در باشگاه بادران و فدراسیون فوتبال تضاد منافع به وجود خواهد آورد و او به عنوان نایب رئیس فدراسیون باید اساسنامه را اجرا کند، گفت: حتما همینطور است و اساسنامه اجرا می گردد، من تایید صلاحیت شده ام و فکر می کنم کسی که تایید صلاحیت نموده این موضوع را درنظر گرفته است.

موسوی در پاسخ به این سوال که باشگاه بادران واگذار خواهد شد؟ اعلام نمود: نه، چرا باید باشگاه بادران واگذار گردد؟ من می توانم مدیرعامل باشگاه نباشم. مالک هم آقای قربانیان است. این موضوعی که می گویید متفاوت است، باید در این خصوص در آینده مفصل صحبت کنیم.

موسوی در پاسخ به این سوال که شایعه شده که از او به عنوان میلیارد زن فوتبال ایران نام برده می گردد، توضیح داد: شایعه زیاد است، خدا بخواهد یک پولدار به فوتبال بیاید شاید بتواند تغییراتی ایجاد کند.

نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که راهکاری برای برنامه های مالی فدراسیون فوتبال دارد؟ گفت: برنامه دارم و حتما برنامه هایم را اعلام خواهم کرد.

موسوی در واکنش به این موضوع که پرونده ویلموتس، چالش عظیم فدراسیون فوتبال است، عنوان نمود: قطعا آقای عزیزی خادم برنامه ای برای این پرونده دارد و ما هم در کنار ایشان خواهیم بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1517

به "موسوی: منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح می دهم، باشگاه بادران واگذار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح می دهم، باشگاه بادران واگذار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید