نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه گذاران و حفظ فرصت های شغلی است

به گزارش تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- حسن اسحاقی در بازدید از مجتمع عمران به دشت چمستان گفت: نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه گذاران و حفظ فرصت های شغلی است .

نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه گذاران و حفظ فرصت های شغلی است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر: به اتفاق معاون آبزی پروری ، رئیس اداره روابط عمومی و هماهنگی امور شهرستانهاو رئیس اداره شیلات شهرستان محمودآباد از مجتمع کشاورزی عمران به دشت چمستان بازدید کردند ..

مدیرعامل این شرکت در ابتدا درخصوص ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه به دشت گفت: این مجموعه از جمله واحد های فعال و مهم در عرصه کشاورزی ، داپروری، زراعت چوب و باغداری است و با توجه به ظرفیت های موجود بالقوه برای آبزی پروری برنامه ریزی نموده ایم . .

مدیرکل شیلات مازندران نیز ضمن آشنایی با ظرفیت ها و توانمندیهای مجتمع عمران به دشت گفت: نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه کذاران و حفظ فرصت های شغلی است و اعتقاد داریم بزرگترین خدمت کارآفرینان و فراوری کنندگان در این زمان ایجاد اشتغال و کوشش برای حفظ اشتغال است .

وی گفت: چرخ اقتصاد کشور امروز در دستان کارگران و کارفرمایان خلاق و خوش فکر است و مسئولیت سنگین و حساسی دراین جهت بر عهده آنهاست و تاکید نمود: آبزی پروری خصوصا با عنایت به پتانسیل موجود ، پرورش ماهیان خاویاری با همکاری و همفکری کارشناسان اداره کل شیلات استان مازندران در این مجموعه برنامه ریزی و دایر شود .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1939

به "نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه گذاران و حفظ فرصت های شغلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه و نگرش ما در سطح استان به اشتغال پایدار ، تامین امنیت سرمایه گذاران و حفظ فرصت های شغلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید