نیازمند در واکنش به شایعه حضورش در پرسپولیس: فعلأ با سپاهان قرارداد دارم و قسمت شود لژیونر می شوم

به گزارش تور کیش، پیام نیازمند، دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به شایعه پرسپولیسی شدندش گفت:فعلا با سپاهان قرارداد دارم و اگر قسمت شود می خواهم لژیونر شوم.

نیازمند در واکنش به شایعه حضورش در پرسپولیس: فعلأ با سپاهان قرارداد دارم و قسمت شود لژیونر می شوم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیام نیازمند در خصوص انجام تمرینات اختصاصی در روزهای تعطیلی فوتبال گفت: ما به همه می گوییم در خانه بمانید اما فکر کنم زمان شروع تمرینات نزدیک است. یک هفته یا دو هفته دیگر، نمی دانم اما قرار است تمرینات شروع شوند.

وی ادامه داد: الان در اصفهان نیستم و کرج هستم. به محلی در نزدیکی خانه می روم و تمرین می کنم. گلری یادم نمی رود اما باید تمرینات اختصاصی گلری را با مربی که دارم انجام بدهم.

دروازه بان سپاهان در خصوص شرایط این روزهای فوتبال شرح داد: شرایط سختی است. دل مان برای بازی ها و مسابقات خیلی تنگ شده است. دلم برای بازی کردن در نقش جهان تنگ شده، وقتی در نقش جهان بازی می کنید همان لحظه از بازی در آن لذت می برید. اینطور نیست که وقتی بازی می کنید قدرش را ندانید و بعدا حسرتش را بخورید.

نیازمند در خصوص اینکه بعد از سپاهان چه تیمی مقصد او خواهد بود، گفت: فعلا با سپاهان قرار داد دارم، در این تیم هستم و از این بابت خوشحالم. اگر قسمت شود به اروپا می روم و ان شاالله لژیونر می شوم اما هنوز تکلیف بازی ها تعیین نشده است. امیدوارم بازی ها برگزار شوند و رتبه ای در خور نام سپاهان به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 921

به "نیازمند در واکنش به شایعه حضورش در پرسپولیس: فعلأ با سپاهان قرارداد دارم و قسمت شود لژیونر می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند در واکنش به شایعه حضورش در پرسپولیس: فعلأ با سپاهان قرارداد دارم و قسمت شود لژیونر می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید