هتل لوکس هند مخصوص مسافران خاص شما؛ حیوانات خانگی و دست آموز (تور هند)

به گزارش تور کیش، سوییت گرند کریتراتی چیزی بیش از تسهیلات یک هتل و مسافرخانه را به شما و حیوان خانگی دوست داشتنی تان ارائه می دهد.

هتل لوکس هند مخصوص مسافران خاص شما؛ حیوانات خانگی و دست آموز (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

هتل لوکس حیوانات خانگی کریتراتی در هندوستان شیوه سفر حیوانات را به طور کل دگرگون نموده است و با سالن های اسپا، ماساژدرمانی و غذاخوری شاهکارش سفر لوکسی برای حیوانات رقم می زند.

این هتل در گورگائون واقع شده و یکی از مکان هایی است که هر حیوان خانگی عاشقش می گردد.

ابتدا، ایده این هتل به فکر صاحبان آن، دیپاک و جانوی چائولا، خطور کرد. این دو نفر می خواستند مکانی را برای حیوانات خانگی ایجاد نمایند که واقعاً لذت ببرند و در وقع دوستان پشمالوی شما جلوه ای از اشرافیت و زندگی سلطنتی را تجربه نمایند.

هتل لوکس کریتراتی، به محض این که افتتاح شد، به عنوان لوکس ترین هتل هند و پاتوقی اشرافی برای توله سگ ها و گربه ها معروفیت یافت. این هتل با خدمات خاصش برای حیوانات خانگی تجربه ای شگفت انگیز برای آنها رقم می زند. یک تیم حرفه ای از کارشناسان حیوانات خانگی و در سطح کلاس جهانی در این هتل خدمت می نمایند و آن قدر از حیوان خانگی شما به خوبی پذیرایی می نمایند که تا مدت ها پس از مراجعه به این هتل، حیوان خانگی تان برایتان دم تکان می دهد و از شما تشکر می نماید.

در هتل کریتراتی، آن قدر به حیوان خانگی شما سرویس های عالی می دهد تا مطمئن گردد موقع بیرون رفتن از آنجا شادمان است.

حیوانات خانگی که به این هتل مراجعه می نمایند از تسهیلاتی نظیر سالن اسپا و ماساژ سر و بدن بهره می برند، ماسک صورت می زنند و در اولین کافه هند مخصوص حیوانات به نام Pet ‘N Fur غذا می خورند.

در کافه پت اند فر انواع کیک، مافین، تارت، سوپ و شیک به سلیقه سگ ها و گربه ها سرو می گردد و از نظر کیفیت غذایی درجه 5 ستاره را دارد. اتاق های این هتل نیز از لوکس بودن حرف ندارند. این هتل جایی است که حیوانات می توانند استراحت نموده و آرامش جسمی و روانی پیدا نمایند.

ملحفه ها و پتوهای لوکس، سیستم تهویه مطبوع و خدمات بهداشتی حیوانات از جمله سرویس های اتاق های این هتل هستند. سوییت گرند کریتراتی بزرگ تر از دیگر بخش های هتل است و علاوه بر بالکن و نمای شهر، وب کم خصوصی و سالن شنا دارد. همه اتاق ها مجهز به سرویس خواب لوکس، دو وعده غذا، اتاق بازی، تهویه مناسب و ماساژ قبل از خواب هستند.

صاحبان سگ ها می تواند در این هتل برای سگشان جا رزرو نمایند؛ از اتاق های استاندارد گرفته تا سوییت مخصوص کریتراتی.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2078

به "هتل لوکس هند مخصوص مسافران خاص شما؛ حیوانات خانگی و دست آموز (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوکس هند مخصوص مسافران خاص شما؛ حیوانات خانگی و دست آموز (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید