پارادوکس در فدراسیون فوتبال!

به گزارش تور کیش، از آخرین جلسه و گردهمایی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیش از 60 روز می گذرد و در این مدت اتفاقات بسیاری اتفاق افتاده و اختلافاتی هم میان اعضا پدید آمده است.

پارادوکس در فدراسیون فوتبال!

به گزارش خبرنگاران، از آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیش از دو ماه می گذرد؛ جلسه ای که در نخستین روزهای آبان 1400 برگزار گردید و از آن پس با وجود بروز اتفاقات مختلف، هیچ گاه اعضای هیات رئیسه گرد هم نیامده اند.

شکایت یک شرکت خارجی در زمینه برگزاری مسابقات محبت آمیز، بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال، حضور رئیس فدراسیون جهانی در ایران، احتمال صعود تیم ملی در ماه های آینده، برگشت خورد سیستم یاری داور ویدویی به دلیل وجود شائبه در این پرونده و ... از اتفاقاتی بود که فدراسیون فوتبال با آن ها دست و پنجه نرم نموده اما در این مدت هیچ جلسه ای میان اعضای هیات رئیسه برگزار نشده است.

به این مسائل باید شرایط ابهام برانگیز حضور بعضی از اعضا مانند مهرعلی و بهاروند در هیات رئیسه را هم اشاره نمود که از زمان قانونی حضور آن ها چندین ماه گذشته اما فدراسیون فوتبال هیچ توجهی به این مسائل ندارد.

در این مدت، اختلافاتی هم میان بعضی از اعضای هیات رئیسه بروز نموده است. بعد از استعفای مهرداد سراجی از سرپرستی کمیته فوتسال به دلیل آنچه اختلاف با شهاب الدین عزیزی خادم نامیده شد، او در مدت زمان اخیر علیه بعضی از سیاست های این فدراسیون و سازمان لیگ هم اظهارنظر نموده و از منتقدان کنونی این مجموعه به شمار می رود که در هیات رئیسه هم حضور دارد.

به این اتفاق باید استعفای احمدرضا براتی از کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال را هم اضافه نمود که دومی در فاصله چند ماه تا اتمام ضرب الاجل فیفا برای اصلاح اساسنامه به وقوع پیوسته است. این اتفاق هم به دلیل بروز بعضی اختلاف ها میان براتی و رفیعی (مشاور عزیزی خادم) اتفاق افتاده است و طرفین اظهاراتی هم علیه همدیگر داشته اند.

در این مدت شایعات زیادی هم در ارتباط با شهره موسوی، نایب رئیس بانوان عزیزی خادم وجود داشت که روی اقدامات او در حوزه زنان سایه انداخت.

با این همه و با پرونده های مختلفی که در چند ماه اخیر به وقوع پیوسته است، عزیزی خادم هیچ تمایلی برای برگزاری جلسه هیات رئیسه این فدراسیون از خود نشان نداده است و سوال موجود این است که آیا این تصمیم به بروز بعضی اختلافات داخلی مرتبط است یا خیر!

فدراسیون فوتبال باید تا انتها امسال تصمیم خود برای برگزاری مجمع این فدراسیون را بگیرد. طبق قانون، سالانه باید حداقل یک جلسه مجمع این فدراسیون برگزار و مباحث مختلف از جمله عزل و نصب ها در هیات رئیسه و بعضی کمیته ها و صورت های اقتصادی به تصویب اعضا برسد اما تا به امروز جلسه ای با حضور اعضای هیات رئیسه برگزار نشده که درباره برگزاری مجمع هم تصمیم گیری گردد.

این اتفاقات در شرایطی است که عزیزی خادم بارها و بارها در مصاحبه ها و اظهارات خود به حدی برای مستمعین و مخاطبان خود از تعامل و همکاری سخن گفته که هم این جملات را از حفظ هستند اما در عمل هیچ تصویری از این موضوع نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2013

به "پارادوکس در فدراسیون فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارادوکس در فدراسیون فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید