پاس گلی برای یک آشنا

به گزارش تور کیش، کاسیم پاشا با پاس گل ستاره ایرانی خود به تساوی مقابل عمرانیه اسپور رسید.

پاس گلی برای یک آشنا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کاسیم پاشا که برای نخستین بار در این فصل علی قلی زاده را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت 14 امروز در استادیوم رجب طیب اردوغان مقابل عمرانیه اسپور قعرنشین قرار گرفت.

علی قلی زاده که پس از انتقال زمستانی از شارلروا بلژیک به کاسیم پاشا، طی سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، امروز در نخستین حضور ثابت خود مقابل عمرانیه اسپور درخشید و توانست تیمش را به گل برساند.

ملی پوش ایرانی کاسیم پاشا که در پُست های وینگر راست و هافبک هجومی بازی می کرد و با دریبل ها و پاس های خود خطرناک نشان می داد، در دقیقه 29 با یک پاس در عمق از میانه زمین به محوطه جریمه عمرانیه اسپور که از بین دو مدافع حریف عبور کرد، به ممدو فال رسید تا این بازیکن گل اول بازی را بزند.

ممدو فال که سه سال در شارلروا بلژیک در کنار علی قلی زاده بازی می کرد و با پاس های او پیروز به گلزنی در این تیم شده بود، حالا در کاسیم پاشا هم این روند را دوباره از سر گرفت و روی پاس در عمق این ملی پوش ایرانی، برابر عمرانیه اسپور گلزنی کرد.

عمرانیه اسپور قبل از سوت انتها نیمه اول گل خورده را جبران کرد و در نهایت هم این مسابقه با تساوی یک بر یک انتها یافت تا کاسیم پاشا 26 امتیازی شود و در جایگاه دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

علی قلی زاده که باید به اردوی تیم ملی اضافه شود، در نیم فصل اول طی 20 مسابقه در ژوپیر لیگ با شارلروا توانسته بود یک گل بزند و یک پاس گل بدهد و امروز در کاسیم پاشا توانست نخستین پاس گل خود را ثبت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2183

به "پاس گلی برای یک آشنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاس گلی برای یک آشنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید