پروژه های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد

به گزارش تور کیش، پروژه های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز با حضور معاون اول و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

پروژه های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، ساختمان های آموزش و توسعه دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مرکزی و اعضای هیئت امنای این دانشگاه به بهره برداری رسید.

در این آیین که صبح امروز (دوشنبه) در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید، پروژه ساختمان آموزش این دانشگاه با زیربنای 10200 متر مربع در ضلع شاقتصادی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

برای این ساختمان بخش های مختلفی شامل 4777 مترمربع مربوط به معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، 5589 متر مربع مربوط به 38 کلاس با ظرفیت 1366 نفر، 200 متر مربع برای سالن کنفرانس به همراه سه اتاق با ظرفیت 140 نفر در نظر گرفته شده است.

استودیو آموزش الکترونیکی نیز یکی دیگر از بخش های ساختمان جدید آموزش بوده و بنیاد مصلی نژاد، حامی این پروژه در تامین تجهیزات ساختمان است.

طرح توسعه دانشکده مهندسی مکانیک نیز با زیر بنای 15000 متر مربع از سال 1389 شروع و تکمیل بنا از سال 1393 سرعت گرفت تا به امروز که به بهره برداری رسید.

این دانشکده دارای 9 کلاس، 10 آزمایشگاه، 65 دفتر کار 3 اتاق به همراه یک سالن کنفرانس و 20 اتاق اداری است و نهاد ریاست جمهوری پشتیبان اقتصادی توسعه این دانشکده بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1136

به "پروژه های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید