پیشنهادمان را به فدراسیون والیبال داده ایم، با متمرکز موافق هستیم

به گزارش تور کیش، مدیرعامل باشگاه والیبال شهداب یزد در تبادل نظر با خبرنگاران درباره نحوه ارسال بسته پیشنهادی خود به فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه دستگاه فکس فدراسیون با مشکل روبرو بود و ما در نهایت به وسیله واتساپ پیروز شدیم برنامه خود را ارسال کنیم.

پیشنهادمان را به فدراسیون والیبال داده ایم، با متمرکز موافق هستیم

عباسعلی میرحسینی درباره پیشنهادات فدراسیون والیبال برای نحوه برگزاری رقابت ها گفت: فدراسیون والیبال 3 پیشنهاد را مطرح نموده است که باید یکی را بپذیریم. باشگاه ما با پیشنهاد سوم موافق است به شرطی که نتایج دور رفت محاسبه گردد و تیم ها در دو گروه به صورت متوسط تقسیم گردد.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون و باشگاه ها دغدغه سلامت بازیکنان و جامعه را در اولویت خود قرار داده اند باید شیوه ای را در نظر بگیریم که خطرات کاهش یابد.

میرحسینی ادامه داد: همانطور که می دانید در نیم فصل نخست 60 درصد تیم ها دچار ویروس کرونا شده اند. به همین دلیل پیشنهاد ما به فدراسیون این است که 7 هفته به جامانده از دور رفت را نیز به صورت متمرکز در تهران برگزار نمایند و دور برگشت را نیز در یک گروه به صورت متمرکز باز هم به میزبانی تهران به انتها برسانند.

وی اظهار داشت: مرحله پلی آف را نیز به میزبانی شهر بیطرف مثل ارومیه یا اردبیل برگزار کند. ان شاالله که فدراسیون با تصمیمات درست و استفاده از خرد جمعی باشگاه ها به جمع بندی مناسبی برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1237

به "پیشنهادمان را به فدراسیون والیبال داده ایم، با متمرکز موافق هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادمان را به فدراسیون والیبال داده ایم، با متمرکز موافق هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید