چرا امارات از سفر وزیر خارجه عمان به ایران نگران است؟

به گزارش تور کیش، یک پایگاه خبری قطری ابعاد نگرانی سیاستمداران اماراتی از سفر وزیر خارجه عمان به ایران را تشریح کرد.

چرا امارات از سفر وزیر خارجه عمان به ایران نگران است؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه خبری الشرق گفت که با وجود این که امارات متحده عربی پیغام هایی مبنی بر صلح برای تهران ارسال نموده، اما از سفر یوسف بن علوی وزیر امور خارجه پادشاهی عمان به ایران ابراز نگرانی نموده و این موضوع تریبون های سیاسی و تبلیغاتی امارات در منطقه را به تحرک واداشته است.

این گزارش به انتقاد عبدالخالق عبدالله مشاور ولیعهد ابوظبی از این سفر اشاره نموده و می نویسد که این انتقاد در شرایطی صورت می گیرد که ابوظبی کوشش دارد با تهران به سازش برسد، به ویژه که می بیند دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ایجاد جنگ با ایران دچار خفت و خواری شده است.

این گزارش به رفتارهای متناقض امارات اشاره نموده که با وجود کوشش برای ایجاد جنگ ضد ایران، مخفیانه به دنبال سازش با این کشور است.

محمد العریمی یکی از فعالان فضای مجازی نیز سیاست عمان را مبتنی بر روینمودهای حکیمانه سیاستمداران حرفه ای ارزیابی نموده و تاکید می نماید که این سیاست به دور از رفتارهای بچگانه ای است که به دنبال ایجاد آتش در منطقه هستند که آنها را در بر می گیرد و چهار قرن به عقب باز می گرداند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 634

به "چرا امارات از سفر وزیر خارجه عمان به ایران نگران است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا امارات از سفر وزیر خارجه عمان به ایران نگران است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید