چینی ها گردشگری فضایی را شروع کردند

به گزارش تور کیش، با اجرای نخستین طرح گردشگری فضایی درچین، گردشگران می توانند با استفاده از فناوری های فضایی به لبه استراتوسفر پرواز نموده و با چترنجات به زمین بازگردند. برای اطلاع بیشتر در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

چینی ها گردشگری فضایی را شروع کردند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

یک کمپانی چینی میخواهد تا برنامه ریزی برای سفر به لبه لایه استراتوسفر وسپس فرود با چتر نجات، برای گردشگران بازار تازه ای در صنعت گردشگری خود ایجاد کند.

به گزارش چاینا دیلی شرکت فناوری های فضایی چین JHY یا Space Vision اعلام نموده است که به زودی آزمایش تجهیزات فضایی خود را در ماه های آینده شروع می نماید و درمرحله بعدی کار ثبت نام از داوطلبان برای فرود با چترهای نجات این شرکت انجام خواهد شد.

تاکنون سه نفر نخست از داوطلبانی که برای شرکت دراین طرح اعلام آمادگی نموده اند که شامل یک کارآفرین، یک قهرمان چترنجات زن و یک مهندس هواپیما هستند. این داوطلبان با پوشیدن یک لباس ویژه وبا استفاده از بالون هایی با فناوری های برتر روز، تا لایه استراتوسفردرجو زمین بالا می روند و پیش از پرش از آن وبه منظور فرود امن به زمین از چتر نجات استفاده می نمایند.

طبق همین گزارش هزینه اقتصادی هر سفرفضایی با چتر نجات بالغ بر 77.000 دلار امریکا برای هر فرد برآورد شده است. ارتفاع معین شده برای بالون ها دراین برنامه سفر فضایی هنوز فاش نشده است.

جیانگ فنگ بنیانگذار و مدیر شرکت فضایی Space Vision ابراز امیدواری نموده است که این طرح ماجراجویانه و سرمایه گذاری دراین بخش راه را برای فرصت های بهتر در گردشگری فضایی هموار کند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

او گفت:امیدوارم که این کوشش ها با اجرای پرش با چتر نجات از فضا، به رشد تجارت داخلی در صنعت هوافضای چین یاری کند و به تدریج راهی رابرای سفر عموم مردم به فضا فراهم کند.

دورونزدیک - خرید اینترنتی - خرید بلیط -

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 493

به "چینی ها گردشگری فضایی را شروع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها گردشگری فضایی را شروع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید