کانسلو فصل بعد با لباس آبی اناری ها؟

به گزارش تور کیش، ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با باشگاه بارسلونا به توافق شخصی رسیده است.

کانسلو فصل بعد با لباس آبی اناری ها؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کانسلو در پنجره جابجایی زمستانی فصل گذشته از منچسترسیتی جدا شد و به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست اما حضورش در این تیم ادامه دار نشد.

او پس از یک نیم فصل حضور در مونیخ تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و مدیران بایرن هم تمایلی به ادامه همکاری با او و تبدیل قراردادش از حالت قرضی به دائمی نداشتند.

اما حضور این بازیکن در سیتی هم با تردیدهای بسیاری روبرو بود. رابطه او با پپ گواردیولا به هیچ وجه خوب نیست و حتی گفته شده بود که این دو پیش در ماه ژانویه امسال با یکدیگر درگیری لفظی پیدا نموده بودند و علت جدایی او از سیتی هم همین موضوع بود.

نام چند باشگاه در کنار نام کانسلو به گوش می رسید اما هیچ یک به صورت رسمی اقدامی ننموده بودند. حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، خبر داده که مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن به نتیجه رسیده است.

ژاوی از ماه ژانویه در پی جذب این ستاره پرتغالی بود و او یکی از اولویت های سرمربی بارسا برای پنجره جابجایی تابستانی به حساب می آمد.

سیتی در جریان مذاکره بارسا با این بازیکن بود و حالا مدیران این باشگاه پیروز شدند که با او به توافق شخصی برسند تا تنها جلب نظر سیتی به جای مانده باشد، اتفاقی که با توجه به چراغ سبز گواردیولا برای جدایی کانسلو دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2237

به "کانسلو فصل بعد با لباس آبی اناری ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانسلو فصل بعد با لباس آبی اناری ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید