گرایی: برای من برگزاری المپیک در سال 2021 فرقی با 2020 ندارد، سربازیم و هر جا بگویند کشتی می گیریم

به گزارش تور کیش، دارنده دو مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: اینکه برگزاری المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاده است برای من فرقی ندارد.

گرایی: برای من برگزاری المپیک در سال 2021 فرقی با 2020 ندارد، سربازیم و هر جا بگویند کشتی می گیریم

محمدعلی گرایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط تمریناتش در تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی گفت: بیشتر تمرینات ما در خانه است، یا وزنه می زنم یا می دوم. برای تمرین هم جاهای خلوت را انتخاب می کنم، خیلی مراقب هستم که این روزها بدون مشکل تمام شوند.

این کشتی گیر شیرازی تیم ملی ادامه داد: بیشتر وقت ها با رضا (گرایی) تمرین می کنم، او هم قرار بود به مسابقات گزینشی المپیک برود که رقابت ها لغو شد و حالا مجبور است یک سال بیشتر وزنش را کنترل کند. این طولانی شدن زمان، کارش را سخت می کند.

گرایی در مورد تعویق المپیک شرح داد: برای من هیچ فرقی ندارد. قرار باشد مدالی بگیرم، می گیرم. قسمت باشد در المپیک شرکت کنم، چه سال 2020 باشد و چه 2021 در آن حضور خواهم داشت. حتما خیری در این اتفاق بوده و من با این دیدگاه جلو می روم.

نفر سوم کشتی فرنگی جهان در سال 2019 درخصوص اینکه گفته شده مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد، گفت: من نمی دانم شرایط به چه شکل است، هر تصمیمی بگیرند ما نه نمی گوییم و باید حتما طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی عمل کنیم. ما سرباز هستیم و باید هر جا که گفتند، کشتی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 888

به "گرایی: برای من برگزاری المپیک در سال 2021 فرقی با 2020 ندارد، سربازیم و هر جا بگویند کشتی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: برای من برگزاری المپیک در سال 2021 فرقی با 2020 ندارد، سربازیم و هر جا بگویند کشتی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید