گوشی موتورولا اج 30 Fusion با Dimensity 900 در راه است

به گزارش تور کیش، اینطور که به نظر می رسد گوشی هوشمند موتورولا اج 20 Fusion جانشینی خواهد داشت و موتورولا قرار است در آینده ای نزدیک گوشی هوشمند نو موتورولا اج 30 Fusion را روانه بازار کند. این گوشی هوشمند نو اخیراً در بعضی وب سایت های صدور گواهینامه نظیر FCC و 3C دیده شده که به لطف آن ها می توانیم به اطلاعاتی در خصوص مشخصات آن دسترسی پیدا کنیم. این وب سایت ها بعلاوه از ارتقای قابل توجه این گوشی نو موتورولا در مقوله سرعت شارژ خبر می دهند که قطعاً می تواند هواداران گوشی های موتورولا را راضی نگه دارد.

گوشی موتورولا اج 30 Fusion با Dimensity 900 در راه است

موتورولا یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که اگرچه به میزان شرکت های بزرگ فعال در این زمینه کاربر ندارد اما توانسته با عملکرد خوب خود در بخش میان رده، مالی و حتی پرچم دار، توجه عده زیادی را به خود جلب کند. سری موتورولا اج که سری پرچم دار این شرکت بزرگ فناوری محسوب می گردد، گوشی های هوشمند بسیار قدرتمندی را در خود گنجانده است و ما هر ساله شاهد رونمایی از مدل های مختلفی از این گوشی های هوشمند هستیم. به همین دلیل، این شرکت میخواهد در آینده ای نزدیک از گوشی هوشمند موتورولا اج 30 Fusion با قابلیت های بسیار خوب رونمایی کند.

وب سایت صدور گواهینامه TDRA، گوشی هوشمند نو موتورولا را با شماره مدل XT2243-1 نشان می دهد و بعلاوه تأیید نموده که این گوشی قرار است با نام موتورولا اج 30 Fusion روانه بازار گردد. گواهینامه FCC این گوشی هوشمند حاکی از آن است که اج 30 Fusion از نسل پنجم اینترنت همراه (5G) پشتیبانی خواهد نمود و بعضی از ویژگی های ارتباطی مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای دو بانده، NFC و بلوتوث را ارائه می دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده از FCC، ظاهراً موتورولا از یک باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود که با شارژر 68.2 واتی انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. به نقل از منابع معتبر، گوشی هوشمند موتورولا اج 30 Fusion مجهز به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 90 هرتزی پشیتبانی می نماید. ظاهراً موتورولا میخواهد از پردازنده Dimensity 900 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره ببرد. این پردازنده در گوشی های میان رده نظیر گلکسی M53 5G سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

باید خاطر نشان کنیم که پردازنده Dimensity 900 با لیتوگرافی 6 نانومتری TSMC، طراحی و فراوری شده است. این تراشه از 8 هسته تشکیل شده که دو هسته Cortex-A78 با سرعت 2.4 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 با سرعت 2 گیگاهرتز انجام وظیفه می نمایند. Cortex-A78 نسبت به A77 فقط اندکی بهتر شده ولی در هر صورت استفاده از این هسته پردازشی تازه نفس برای گوشی های مبتنی این چیپست خبر خوبی به شمار میرود. بعلاوه چیپست Dimensity 900 از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 بهره می برد که مبتنی بر همان معماری Mali-G78 موجود در گوشی های پرچم دار است ولی هسته های پردازشی کمتری درون آن واقع شده است.

در کنار این پردازنده، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم تعبیه شده خواهد شد. بعلاوه سیستم عامل Android 12 OS به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد. گفته می گردد که در قاب پشتی موتورولا اج 30 Fusion شاهد دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهیم بود، اما از سایر سنسور ها اطلاعاتی در دسترس نیست. اکنون که این گوشی هوشمند در وب سایت های صدور گواهینامه متعددی ظاهر شده، احتمالاً فاصله زیادی تا رونمایی از این محصول نو موتورولا نخواهیم داشت.

شنیده می گردد که موتورولا اج 30 Fusion در رنگ مشکی و با قیمت 679 یورو ماه آینده روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی موتورولا اج 20 Fusion که مرداد ماه سال گذشته رونمایی شد، مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ است که رفرش ریت 90 هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ را هم ارائه می نماید.

در کنار سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند، موتورولا از سنسور پریسکوپی تله فوتو 8 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری استفاده نموده است. این گوشی، با 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم در بازار گوشی های هوشمند در حال فروش است. تراشه اسنپدراگون 778G نیز به عنوان مغز متفکر این گوشی به انجام وظیفه می پردازد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2068

به "گوشی موتورولا اج 30 Fusion با Dimensity 900 در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی موتورولا اج 30 Fusion با Dimensity 900 در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید