آخرین اخبار از مذاکرات استقلال با اشکان دژاکه خبرنگاران

به گزارش تور کیش، دژاگه برای احیای خودش احتیاج دارد در تیمی مثل استقلال خودی نشان دهد و با توجه به سن و سالش عجیب است که درخواست اقتصادی زیادی به باشگاه خواستار خود می دهد.

آخرین اخبار از مذاکرات استقلال با اشکان دژاکه خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دژاگه برای نیم فصل حضور در استقلال مبلغی در حدود 200 هزار تا 250 هزار یورو درخواست نموده که مسئولان استقلال با این درخواست مخالفت نموده اند. باشگاه استقلال به دژاگه اعلام نموده که تنها به صورت ریالی قرارداد امضا خواهد شد و مبلغ نیز باید پایین تر از رقم پیشنهادی او باشد، چرا که دژاگه سن و سال نسبتا بالایی دارد و دلیل ندارد باشگاه در نقل وانتقالات هزینه زیادی بکند.

دژاگه برای احیای خودش احتیاج دارد در تیمی مثل استقلال خودی نشان دهد و با توجه به سن و سالش عجیب است که درخواست اقتصادی زیادی به باشگاه خواستار خود می دهد.

قرار است بار دیگر مذاکرات بین استقلال و دژاگه امروز (دوشنبه) انجام گردد و اگر این بازیکن خواسته های خود را کمتر کند، احتمال پیوستنش به استقلال زیاد خواهد بود، به خصوص اینکه باشگاه تراکتور با مسائل اقتصادی روبرو شده و به تازگی احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی با پرداخت پول رضایت نامه اش راهی سپاهان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1503

به "آخرین اخبار از مذاکرات استقلال با اشکان دژاکه خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "آخرین اخبار از مذاکرات استقلال با اشکان دژاکه خبرنگاران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از مذاکرات استقلال با اشکان دژاکه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید