آشنایی با جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید سرخپوشان؛ دومین مدیر حراست وزارت ورزش در پرسپولیس!

به گزارش تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- تنها چند روز پس از ترک جایگاه مدیریت باشگاه پرسپولیس توسط رسول پناه، جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی گردید.

آشنایی با جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید سرخپوشان؛ دومین مدیر حراست وزارت ورزش در پرسپولیس!

به گزارش خبرنگاران، سمیعی چهره ای که پیش از دریافت این حکم، عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان را داشت. مانند ایرج عرب که پیش از حضور در باشگاه پرسپولیس، مدیرکل حراست ورزش و جوانان بود. به هر ترتیب طی 3 سال اخیر این برای دومین بار است که مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می گردد و باید دید سمیعی می تواند عملکردی پیروز تر از ایرج عرب داشته باشد یا نه. لازم به ذکر است مراسم معارفه سمیعی صبح فردا در محل باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد تا او رسما کار خود را در این باشگاه آغاز کند.

باشگاه پرسپولیس در فصل نوزدهم سه مدیرعامل داشت. فصل نوزدهم برای پرسپولیس با مدیریت ایرج عرب آغاز شد. ایرج عرب بین طرفداران پرسپولیس هیچ جایگاهی نداشت چرا که طرفداران پرسپولیس او را مقصر اصلی جدایی برانکو قلمداد می کردند. اگر چه ایرج عرب به شدت تحت فشار بود ولی در نهایت توانست با حفظ تمامی بازیکنان و جذب چند ستاره دیگر و در ادامه عقد قرارداد با گابریل کالدرون، تیم پر قدرتی را برای لیگ نوزدهم تدارک ببیند. هر چند هجمه ها علیه او به اندازه ای بود که وزارت چاره ای جز قبول استعفای او نداشت و در همان چند هفته ابتدایی کار به محمدحسن انصاری فرد سپرده شد. مدیری که کارنامه اش کاملا معین است و با عملکردش کار را به جایی رساند که پس از 8 ماه مجبور به جدایی شد.

پس از جدایی انصاری فرد، رسول پناه به عنوان مهره گمنام هیات مدیره در ادامه فصل روی جایگاه مدیریت سرخ ها حضور پیدا کرد. رسول پناه بدون کمترین سابقه مدیریتی در بخش ورزش اگر چه توانست مثل ایرج عرب، طاهری و گرشاسبی با جام قهرمانی لیگ عکس یادگاری بگیرد اما دوران پر ماجرایی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت. از جدایی چند ستاره تیم گرفته تا مقابله با چند بازیکن که تحت تاثیر ایجنت ها بودند و در نهایت فضا به سمت و سویی رفت که مجموعه تیم همراه با یحیی گل محمدی در جبهه مخالفش قرار دریافتد. او اگرچه توانست بدهی سنگین برانکو را تسویه کند اما لو رفتن چند فایل صوتی و تصویری و علنی شدن اختلافاتی که با یحیی و بعضی بازیکنان داشت کار را به جایی رساند که او نیز مجبور به استعفا گردد.

جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اولین صحبت های خود را مقابل خبرنگاران انجام داد. سمیعی در ابتدا ضمن تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره گفت: مسئولیت سختی به دوش ما گذاشته شده و با امید به خدا و حمایت پیشکسوتان و طرفداران عزیز انشاالله بتوانیم راستا پیروزیت های پرسپولیس را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: من برای تحقق پنج هدف به پرسپولیس آمده ام، هدف اول ایجاد شرایط لازم برای کسب قهرمانی آسیا است که در این راستا همه اقدامات لازم در حوزه مدیریتی و پشتیبانی انجام می گردد.

مدیرعامل جدید پرسپولیس ادامه داد: هدف دوم و مهمی که دارم ورود باشگاه پرسپولیس به بازار سرمایه و فرآیند خصوصی سازی است که با قدرت روندی که آغاز شده را ادامه می دهم تا این اتفاق تاریخی به سرعت انجام گردد.

سمیعی مبارزه با باندهای فساد را هدف سوم خود مطرح نمود و اضافه کرد: متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.

وی تغییر ساختار باشگاه را هدف چهارم خود مطرح نمود و گفت: به سرعت کمیته فنی با نظر و همفکر پیشکسوتان، کمیته انضباطی با نظر حقوقدانان ورزشی و کمیته اقتصادی با یاری فعالان اقتصاد ورزشی و به منظور تامین منابع اقتصادی تشکیل می گردد و البته کانون طرفداران نیز با رویکرد تعاملی تقویت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هدف پنجم را به کارگیری همه ظرفیت های موجود در باشگاه مطرح نمود و گفت: متاسفانه ظرفیت ها موجود در جمع پیشکسوتان و طرفداران برای مباحثی همچون توسعه و تقویت فوتبال پایه همچنین ظرفیت های موجود در بین طرفداران برای اقدامات فرهنگی و اقتصادی مغفول مانده، به همین منظور، برنامه ویژه ای برای استفاده از این ظرفیت ها داریم.

وی گفت: لازم می دانم از زحمات همه مدیران پیشین باشگاه به ویژه آقای رسول پناه تشکر کنم و از همه پیشکسوتان و طرفداران و اهالی رسانه می خواهم در راستا سختی که در پیش است، یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1248

به "آشنایی با جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید سرخپوشان؛ دومین مدیر حراست وزارت ورزش در پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جعفر سمیعی، مدیرعامل جدید سرخپوشان؛ دومین مدیر حراست وزارت ورزش در پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید