مدیران پرسپولیس پول برانکو را ندهند فاجعه می شود، آل کثیر و شجاع خلیل زاده؛ بهترین های تیم هستند

به گزارش تور کیش، رضا کرمانی مقدم گفت: مجبور هستند که این پول را پرداخت کنند چراکه اگر پرداخت نشود حتماً به مشکل می خوریم و فاجعه می شود.

مدیران پرسپولیس پول برانکو را ندهند فاجعه می شود، آل کثیر و شجاع خلیل زاده؛ بهترین های تیم هستند

رضا کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به پیروزی پرسپولیس در برابر النصر یحیی گل محمدی هنوز از کمی بودجه و پول گله مند است گفت: الان در این شرایط هیچ باشگاهی نیست که وضع مالی اش خوب باشد. گرانی، تحریم ها و سایر مسائل باعث شده که قریب به اتفاق باشگاه ها بازیکنان و کادر فنی از نبود بودجه و نرسیدن پول ناراضی باشند.

وی در خصوص پرداخت نشدن طلب برانکو و گفته هایی مبنی بر اینکه تا 5 روز آینده این طلب پرداخت می شود و آیا ممکن است این اتفاق بیفتد؟ گفت: بله مجبور هستند که این پول را پرداخت کنند و پرداخت می شود چراکه اگر پرداخت نشود حتماً به مشکل بر می خوریم و فاجعه می شود.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به اظهارات رسول پناه در خصوص مساعد بودن شرایط پرسپولیس شرح داد: طبیعی است تمام مسئولین باشگاه ها اینجور حرف میزنند اما پرسپولیس با همه فرق دارد و تا حال هم بد نبوده است.

کرمانی مقدم در خصوص میزان احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ آسیا هم گفت: اگر لیگ قهرمانان آسیا بلافاصله هفته بعد شروع می شد پرسپولیس قطعاً قهرمان آسیا بود چراکه همه بازیکنان از لحاظ روحی و البته جسمی آماده بودند.

وی در خصوص اینکه کدام یک از بازیکنان پرسپولیس در بازیهای آسیایی ستاره بودند و یا درخشیدند با اشاره به اینکه که تمایل ندارد نام کسی را ببرد تاکید کرد: اگر مجبور باشم اسم کسی را ببرم باید بگویم آل کثیر و شجاع بهترین ها در پرسپولیس بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1211

به "مدیران پرسپولیس پول برانکو را ندهند فاجعه می شود، آل کثیر و شجاع خلیل زاده؛ بهترین های تیم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران پرسپولیس پول برانکو را ندهند فاجعه می شود، آل کثیر و شجاع خلیل زاده؛ بهترین های تیم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید