آمریکا به شهروندانش درباره سفر به کانادا هشدار داد

به گزارش تور کیش، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) به شهروندانش هشدار داد از سفر به کانادا به علت افزایش شمار موارد ابتلا به کووید-19 پرهیز نمایند.

آمریکا به شهروندانش درباره سفر به کانادا هشدار داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، این مرکز توصیه های سفر به کانادا را به سطح چهار که بسیار بالا است افزایش داده است و به شهروندان آمریکایی توصیه نموده از سفر به کانادا همسایه شمالی خود خودداری نمایند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا بعلاوه حدود 80 مقصد جهانی را در سطح چهار هشدار سفر قرار داد و سطح هشدار سفر به جزیره کاراسائو در سواحل مکزیک را روز دوشنبه به چهار افزایش داد.

آمریکا در نوامبر گذشته محدودیت های سفر به کانادا و مکزیک را برای اتباع خارجی که کاملا واکسینه شده اند لغو کرد و به محدودیت های تاریخی و سفر های غیرضروری که از مارس 2020 برای مقابله با همه گیری کووید-19 اعمال می شد، انتها داد.

کانادا مقصد اصلی سفر های خارجی برای آمریکایی ها را تشکیل می دهد.

دولت کانادا از اظهارنظر فوری درباره این هشدار آمریکا خودداری نموده است.

ماه گذشته کانادا از افراد مقیم در این کشور خواست از سفر های غیرضروری پرهیز نمایند.

کانادا در مارس 2020 از شهروندانش خواست از سفر به خارج به دلایل غیرضروری همانند گردشگری خودداری نمایند. این کشور این دستور را در ماه اکتبر قبل از اولین گزارش ابتلا به اومیکرون لغو کرد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا بعلاوه توصیه سفر به کشور های ارمنستان، بلاروس، لسوتو و زیمباوه را از سطح 4 به سه کاهش داد. این مرکز توصیه نموده آمریکایی ها قبل از سفر به مقاصد گردشگری که هشدار سفر به آن ها در سطح 3 است، به طور کامل واکسینه شوند.

بر اساس آمار روز دوشنبه رویترز، شمار بستری ها در آمریکا به 132 هزار و 646 نفر افزایش یافت و در بحبوحه شیوع سویه اومیکرون که بسیار مسری هست، از رقم بی سابقه 132 هزار و 51 نفر در ژانویه سال گذشته پیشی گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2004

به "آمریکا به شهروندانش درباره سفر به کانادا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به شهروندانش درباره سفر به کانادا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید