آمریکا خطوط تلفن کنسولگری روسیه در نیویورک را قطع کرد

به گزارش تور کیش، مقامات کنسولگری روسیه در نیویورک از قطع شدن خطوط تلفن کنسولگری و بروز اختلال در دسترسی آن به اینترنت خبر دادند.

آمریکا خطوط تلفن کنسولگری روسیه در نیویورک را قطع کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری ریانووستی روز سه شنبه به نقل از مقامات کنسولگری روسیه در نیویورک گزارش داد که طرف آمریکایی از روز گذشته خطوط تلفن کنسولگری روسیه در نیویورک را قطع نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یکی از مقامات کنسولگری روسیه در نیویورک به ریانووستی گفته است که از روز 18 ژانویه (29 دی) تمامی خطوط تلفن شهری کنسولگری روسیه در نیویورک قطع شده و دسترسی کنسولگری به اینترنت نیز دچار اختلالات موردی بوده است.

به گفته این مقام روس، شهروندان این کشور از روز گذشته برای تماس با کنسولگری دچار مشکل بوده اند و طرف آمریکایی اعلام نموده است که قطع شدن خطوط تلفن ناشی از مسائل فنی است.

این دیپلمات روس که ریانووستی به نامش اشاره ای ننموده است، در ادامه گفت: ظاهراً آنها دو روز است که نتوانسته اند این مشکل را حل نمایند. چنین اتفاقی هرگز سابقه نداشته است. ما یک یا دو خط تلفن نداریم؛ ما در اینجا تعداد زیادی خط تلفن داریم و به نظر می رسد که همه چیز ناگهان خاموش شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1403

به "آمریکا خطوط تلفن کنسولگری روسیه در نیویورک را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا خطوط تلفن کنسولگری روسیه در نیویورک را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید